掃呢頁CODE去手機

2019年3月15日 星期五

【新蚊娛樂】《愛回家之開心速遞》龔燁、熊若水終於一齊喇!白色情人節上演世紀一吻 __,愛回家,愛.回家,

【新蚊娛樂】《愛回家之開心速遞》龔燁、熊若水終於一齊喇!白色情人節上演世紀一吻
近年TVB最多人看的劇集必定是《愛回家之開心速遞》,雖然這套處境劇每集都十分搞笑,但當中的多條感情線都十分受觀眾關注,好像龔燁(張景淳飾)及熊若水(呂 ...


近年TVB最多人看的劇集必定是《愛回家之開心速遞》,雖然這套處境劇每集都十分搞笑,但當中的多條感情線都十分受觀眾關注,好像龔燁 (張景淳飾)及熊若水 (呂慧儀飾)的「龔水戀」,雖然二人的經歷一波三折,但昨天(3月14日)白色情人節的一集,二人終於開花結果了!

撰文:新假期|圖片:《愛.回家之開心速遞》截圖|編輯:乖乖l(原文新假期





《愛回家之開心速遞》龔燁熊若水終開花結果

昨日3月14日,《開心速遞》第534集以「白色情人節」為題,劇情講述龔燁 (張景淳飾) 得知熊若水 (呂慧儀飾) 喜愛華仔,於是相約對方在白色情人節睇騷,點知遇上一個特別環節……

愛回家, 龔燁, 熊若水, 呂慧儀, 張景淳





「Kiss Camera」失良機

呢個特別環節正是「Kiss Camera」!龔燁與阿水剛巧被鏡頭選中,本以為兩人可以藉此機會令感情升溫,但卻一直猶豫不決,最終錯過時機,尷尬苦笑收場。

嘴佢!嘴佢!





再睇演唱會 事前做足準備

不過由於劇情需要,龔燁又得到華仔演唱會飛,再次約阿水睇希望把握到親吻機會。對龔燁向來有好感的阿水今次決定做足準備,務求以最佳狀態示人!





點知爸爸請佢食蒜頭……





著邊套戰衣去好呢?





唔可以有一絲體味!




龔燁最終甩底

可惜,龔燁突然有公事要辦,未能去睇演唱會,本來滿心歡喜的阿水接到電話後頓時變得失落,不過亦大方表示:「唔緊要啦,你做嘢重要啲嘛!」





阿水當堂扁晒嘴!




愛心曲奇表心思

後來在機緣巧合下,龔爸爸將龔燁親手製作、但後來丟棄的曲奇交給阿水,曲奇寫有「Mary I love You」的字樣,龔爸爸更代兒子說出心底話。阿水聽了後若有所思,最後決定相約龔燁見面!





白色情人節上演世紀一吻

去到劇集末段,龔燁與阿水在夜幕月色下的噴水池邊相會,阿水拿出被棄置的愛心曲奇,向對方盡訴心中情,表明願意給對方一個機會做自己男朋友!





阿水盡訴心聲





深深一吻來代替講話

沉默過後,正當阿水擔心自己會否「食檸檬」之際,下一秒龔燁和阿水嘴唇已經緊緊貼上,以深深一吻來代替講話!這段歷時一年三個月、一波三折的「龔水戀」,終於在白色情人節開花結果,不少一直追看《開心速遞》的觀眾都睇到好感動!

正當阿水擔心之際……

龔燁突襲式一吻!




好肉緊!





大家等咗呢一刻1年3個月





最後龔燁加多句:「三個字,我願意」觀眾都冧爆!




來源 source: http://www.nmplus.hk
鍾意就快D Share啦!