掃呢頁CODE去手機

2019年3月12日 星期二

趙式芝:離婚捲三角戀 趙式芝新歡JW家人唔接受? __,JW,趙式芝,

名媛趙式芝與波爾錶太子女楊如芯(Sean)被爆已經離婚,有指趙式芝已與同性新歡JW蜜運中。但另有消息指JW本身仍有一名拍拖多年的女友仍未分手,二人以前 ...


名媛趙式芝與波爾錶太子女楊如芯(Sean)被爆已經離婚,有指趙式芝已與同性新歡JW蜜運中。但另有消息指JW本身仍有一名拍拖多年的女友仍未分手,二人以前亦不時參與趙式芝和Sean之間的聚會。現階段JW與女友及趙式芝關係變得更為複雜。更有消息指JW拍拖多年的女友甚得JW家人寵愛,相反對趙式芝則不太接受。

東網聯絡上趙式芝,問到「三人行」的傳聞,她說:「你覺得有無可能,唔係事實唔回應嘞。(澄清?)唔講喇,呢啲都唔係事實,都影響唔到我,我唔會去理。」而Sean至今仍未有回覆。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!