掃呢頁CODE去手機

2019年3月12日 星期二

呂慧儀:湊完仔返學!呂慧儀行山Relax:願一切安好 __,呂慧儀,

早前宣布與黃文迪結束7年婚姻的呂慧儀(長腳蟹)後,已搬返娘家與父母同住,堅強嘅佢悉心照顧仔仔。昨日更親自到超市買餸親自為仔仔下廚,期間獲多名街坊送暖慰 ...


早前宣布與黃文迪結束7年婚姻的呂慧儀(長腳蟹)後,已搬返娘家與父母同住,堅強嘅佢悉心照顧仔仔。昨日更親自到超市買餸親自為仔仔下廚,期間獲多名街坊送暖慰問。而今早長腳蟹更新社交網並上載素顏照,照片所見佢精神不俗,表示已經送咗仔仔返學,而佢就去咗山上散步,然後再上班。她更hashtag願一切安好,而網友就留言力撐佢:「終於再次看到像陽光ㄧ樣燦爛的女孩」、「明天一定會更好」、「素顏嘅蟹蟹好靚」。

另外,今日有消息指離婚後的呂慧儀飽受離婚之痛,不時相約好友外出吐苦水傾心事。幸得劇集《愛 回家開心速遞》兩個型男相伴,先與張景淳私人約會睇演唱會散心,另有與「小鮮肉」周家洛拍攝時得到慰問。又有指呂慧儀入行多年儲了不少磚頭,在港擁有2千5百萬港元的物業。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!