掃呢頁CODE去手機

2019年4月27日 星期六

【Fashion嘅嘢…】楊冪著潮牌限量浴袍出門 網民嘲笑:確定唔係趕時間? __,楊冪,

都係嗰句:fashion嘅嘢,識條鐵咩!平時靚開嘅楊冪,早前竟然著住浴袍出門,真係唔多識欣賞。其實係我哋見識少唔識貨咋,咪笑人呀!楊冪身上呢件黃紺紺浴 ...




都係嗰句:fashion嘅嘢,識條鐵咩!平時靚開嘅楊冪,早前竟然著住浴袍出門,真係唔多識欣賞。

其實係我哋見識少唔識貨咋,咪笑人呀!楊冪身上呢件黃紺紺浴袍,高檔嘢嚟㗎,係CHANEL香奈兒同美國知名歌手Pharrell Williams聯名系列產品,超限量,好多潮人巨星都爭住入手㗎。所以,楊冪著呢件浴袍現身,簡直就係走在潮流尖端,而且佢搭飛機一向都係採取包到冚策略,呢件浴袍啱晒佢啦,連眼都幾乎遮埋,路都可以唔使睇。

不過,儘管件浴袍係潮物,但好多網民都話唔識欣賞,仲取笑:「確定唔係趕時間,一沖完涼就出門?」算罷啦六師弟,好唔好睇都好,起碼楊冪都仲識得晒對細長美腿出嚟慰勞下大家,算係咁啦。


鍾意就快D Share啦!