掃呢頁CODE去手機

2019年5月4日 星期六

倫永亮:自揭單身之謎!倫永亮話關梅艷芳事 __,倫永亮,梅艷芳,

倫永亮話阿梅令佢睇好多佛書,發覺一個人一樣可以好開心。「音樂才子」倫永亮接受電台節目主持車淑梅訪問,講到他身邊向來不乏女性知己,如陳潔靈、林憶蓮、葉麗 ...


倫永亮話阿梅令佢睇好多佛書,發覺一個人一樣可以好開心。


「音樂才子」倫永亮接受電台節目主持車淑梅訪問,講到他身邊向來不乏女性知己,如陳潔靈、林憶蓮、葉麗儀等,但依然單身,原來這和梅艷芳(阿梅)有莫大關係。他解釋初戀發生在美國夾band的時候,對象是樂隊裏的女歌手,後來回港後一切以事業為重,直至他與阿梅常往外地登台:「佢(阿梅)識好多佛學,講咗好多發人深省嘅佛偈,佢話一段感情或者工作,都會隨住時日改變,日常生活所有嘢都會改變,係無常嘅!佢成日叫我『放低,放低』,如果嗰段感情唔啱自己就要放低,依家我睇好多佛書,發覺一個人一樣可以好開心。」

提起梅艷芳,他至今依然感到心痛:「2003年阿梅最後嘅演唱會,係我一世人做咁多演唱會最唔開心嘅一個,八場每一晚都唔開心,因為我喺下面彈琴,我聽到台上嘅歌者係一個病人嘅聲音,有時沙啞,有時唔夠氣……。」倫永亮難掩傷心之情,坦言最難忘是每一晚阿梅總是拖着長長的婚紗,走上長長的梯級,然後,那道門關上,那個出口正是紅館一個角落的入口,阿梅要走過很多樓梯才可返回後台,每一次他都會在樓梯下等阿梅:「我好心痛,佢每一次都係冇晒氣,筋疲力盡,我同佢講要好好休息……。」到了現在,倫永亮也不明白為何病重的阿梅還要堅持開show,他喃喃自語:「可能係要留畀歌迷一份最深、最真摯嘅禮物!」

剛度過了62歲生日的他,身邊要好的女性朋友,其中一位正是今個星期日(5月5日,農曆四月初一)迎來91歲壽辰的前輩白雪仙,倫永亮將會一如既往為她送上蘭花。

倫永亮憶述當年在華星唱片公司工作,任劍輝、白雪仙最愛在文華酒店飲下午茶,與兩位前輩經常在那裏碰面。後來任劍輝在1989年過身,白雪仙想在粵語歌唱電影《李後主》加插配樂,他和白雪仙開始熟絡起來:「有次仙姐問我識唔識打牌,我衰多口話識,佢就約我逢星期四去打台灣牌。我其實唔多識,更加唔知佢咁認真,好嚴謹!我惟有抱住陪長輩的心情參與。仙姐係我非常敬重嘅藝術工作者,不過後來佢嫌我慢,踢咗我出局。(仙姐牌品點?)OK哈哈哈!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!