掃呢頁CODE去手機

2019年5月4日 星期六

意甲:【有片】贏在射精前 C朗2歲囝囝識射罰球 __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(GettyImages/互聯網)《彩報》豪裝,入市即贏!撳撳呢條Link,寶藏等你拎:http://win.on.cc/football/ 贏在射精 ...


(Getty Images/互聯網)


《彩報》豪裝,入市即贏!撳撳呢條Link,寶藏等你拎:http://win.on.cc/football/ 

贏在射精前,果然冇錯,葡萄牙球王C朗嘅下一代盡得優良遺傳基因,除咗現年9歲效力祖雲達斯青年軍嘅大仔之外,C朗嘅2歲細仔馬迪奧都開始學踢波,呢位「C朗3.0」更加喺花園表演爸爸嘅拿手好戲,主射罰球。

C朗將過程拍片,見到佢當時同囡囡企喺一邊,而馬迪奧就助跑,一腳將皮球射入龍門,有姿態有實際,連妹妹都拍爛手掌。C朗更加興奮攬住馬迪奧碌地,好開心囝囝充滿足球天份,又多1位衣缽傳人。

C朗將片段放上社交網,寫住話:「魚嘅孩子,生出來就識游水。」明顯讚緊自己有超強基因,囝囝馬迪奧好似一出世就識踢波。

事實上,C朗唔止有優良嘅足球基因,佢本身亦對自己要求好高,經常加操,即使已經34歲,身體狀態仍然非常弗。

C朗同時好用心教小朋友踢波,令到細仔馬迪奧2歲就識射罰球,大仔早前喺祖記青年軍賽事,更加1場波射入7球。所以除咗先天優勢之外,後天努力都非常重要。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!