掃呢頁CODE去手機

2019年6月11日 星期二

港姐2019:低胸騷腿!麥明詩話選港姐咪怕蝕底 __,港姐,麥明詩,

學嘢喇喂!2015港姐冠軍麥明詩低胸騷腿出席《2019香港小姐競選》招募活動,相當性感,她笑言其實是一件端莊的西裝外套,又笑言參賽者無論衣着及心態上都 ...


學嘢喇喂!


2015港姐冠軍麥明詩低胸騷腿出席《2019香港小姐競選》招募活動,相當性感,她笑言其實是一件端莊的西裝外套,又笑言參賽者無論衣着及心態上都要大方,最緊要不要怕蝕底:「大部份人最擔心泳衣環節,其實可以開心啲咁睇件事,啲男朋友又可以大方啲,參考吓馮盈盈男友寶寶,女友選完出嚟感情仲咁好,全世界都見到佢女友咁正,依家佢威晒」她也感激當年男友(林作)支持她參選,否則自己也會有更多顧慮。

明詩表示身邊有朋友問她攞貼士,她提醒一眾女士首次面試最好找專業人士化妝,自己化妝很易出事。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!