掃呢頁CODE去手機

2019年6月11日 星期二

黃翠如:同洪永城合體!黃翠如:可能係最後一次合作 __,洪永城,黃翠如,

黃翠如透露7月會同洪永城「合體」拍旅遊節目!藝人黃翠如及王麗嘉等,下午到中環出席手錶品牌活動。翠如直言平日最捨得花錢在買手錶:「之前試過用好貴嘅價錢, ...


黃翠如透露7月會同洪永城「合體」拍旅遊節目!


藝人黃翠如及王麗嘉等,下午到中環出席手錶品牌活動。翠如直言平日最捨得花錢在買手錶:「之前試過用好貴嘅價錢,買咗對錶畀自己同老公,結果兩隻錶依家都屬於佢,因為我嫌隻錶太重。」

翠如又透露7月會同老拍檔洪永城「合體」,拍攝旅遊節目:「其實我哋有五年冇合作過,曾經以為唔會再一齊主持節目,但係依家會覺得要做多次,可能呢次係我哋最後一次合作。我同佢識於微時,彼此零容忍,試過拍緊節目嘈起上嚟,足足鬧咗15分鐘,連監製都叫我哋不如拍完先鬧,之後拍嘢完全零眼神接觸。」

翠如表示日前與老公造訪洪永城家:「發覺佢養咗隻老狗,完全係老人與老狗Feel,突然覺得佢好孤寂,如果日後佢住老人院,我同老公會去照顧佢。(人哋有女朋友㗎!)佢女朋友條件咁好,應該有好多其他選擇啦,連佢自己都咁講。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!