掃呢頁CODE去手機

2019年6月19日 星期三

張景淳:堅撻着?張景淳預計兩年半後娶呂慧儀 __,呂慧儀,張景淳,

恭喜晒!藝人張景淳憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「龔燁」一角人氣急升,近日應活動邀請,戴黑超唱快歌炒熱全場氣氛,佢落台時更被一班女士圍住,他說:「我唱 ...


恭喜晒!


藝人張景淳憑處境劇《愛.回家之開心速遞》「龔燁」一角人氣急升,近日應活動邀請,戴黑超唱快歌炒熱全場氣氛,佢落台時更被一班女士圍住,他說:「我唱陳奕迅嘅快歌,同大家有近距離接觸,所以戴番副黑超,保持神秘感。」佢透露除咗有唔少人叫佢做「龔燁」之外,仲同今次活動司儀梁嘉琪好有緣分,令佢覺得分外親切:「因為我喺劇集《師奶Madam》同佢係做由識玩到大嘅朋友,所以見到佢好開心。」

另外網友最關心嘅《愛》劇情發展,唔少人都希望佢快啲同「熊尚水」呂慧儀拉埋天窗,佢笑言:「我喺劇入面追佢都用咗一年零三個月,我相信結婚要多一倍時間,即係兩年零六個月,再加上中間又有大小姐同曹總,所以大家要留意」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!