掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

張致恒:【同April已拍拖】莊端兒爆張致恒撩復合 __,April,張致恒,梁皓恩,莊端兒,

莊端兒希望「被偷走的五年」唔係真嘅!張致恒(Steven)昨日突然宣布與粉絲雯雯結婚生仔,隨即被指腳踏五船,其中舊愛April一直被蒙在鼓裏疑有意輕生 ...


莊端兒希望「被偷走的五年」唔係真嘅!


張致恒(Steven)昨日突然宣布與粉絲雯雯結婚生仔,隨即被指腳踏五船,其中舊愛April一直被蒙在鼓裏疑有意輕生,並以「被偷走的五年」作hashtag。

藝人邵子風今日在社交網上發文,他以「被偷走的五年」去推斷,April當年可能已介入Steven與莊端兒的戀情。莊端兒接受訪問時表示:「我希望唔係真。(當年有冇發現有April呢個人?識唔識佢?)冇發現亦唔識。(邵子風講到呢個係佢做第三者嘅報應?)我都唔回應關於報應問題,因為未fact check佢哋究竟係咪5年,如果真係5年就肯定係我哋第三者,而且段關係就大家都好傷。我真心冇諗過傷害可以延續到2019。」

另外,她強調她跟Steven是在2013年年尾開始拍拖,所以不存她是April第三者的可能:「否則我哋14年公開時,April都會有相同反應。最後我不希望被偷走的那五年是真的!」

希望佢收心養性

另外,對於有指Steven腳踏五船,她坦言:「有啲驚訝!如果真事就太過分(慶幸自己好分早算好彩?)冇話好唔好彩,始終一齊過,希望佢之後收心養性(分手後,Steven有冇搵你復合?)剛分手時有,之後完全冇聯絡。(April講到要輕生?)愛情放過他人等於放過自己,世界沒有過不去嘅事情,只有自己跟自己過不去,時間從沒有為任何人任何事停留過一分一秒,請大家愛自己多一點,請不要為任何事情選擇輕生。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!