掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

陳潔儀:密友鄧萃雯撐開騷 陳潔儀為「戀情」開腔 __,鄧萃雯,陳潔儀,

陳潔儀話同鄧萃雯係好朋友關係。歌手陳潔儀(Kit)、李幸倪(GinLee)和江海珈(AGA)舉行音樂會,Kit的閨密鄧萃雯及前SunBoyz成員麥子豪 ...


陳潔儀話同鄧萃雯係好朋友關係。


歌手陳潔儀(Kit)、李幸倪(Gin Lee)和江海珈(AGA)舉行音樂會,Kit的閨密鄧萃雯及前Sun Boyz成員麥子豪(Dennis)亦有前來捧場。

提到閨密鄧萃雯專程來捧場,對被傳出兩人變「同性蜜友」,Kit笑指要趁機澄清:「我哋喺個圈咁耐,網上啲人亂講,其實我哋嘅性格喺娛樂圈係難搵到真心嘅朋友,可能好多嘢令人覺得佢難相處接近,但我又覺得好容易接近,佢講嘢好直,直到有啲人面皮薄會頂唔住,但反而我覺得咁嘅人先好做朋友。」對於被人誤會是同性密友,可有嬲?她笑言:「嬲?係好好笑,其實我哋都抵死嘅,張相我個樣有啲似男仔咁,我錫佢面之嘛。有啲朋友好戇居,以為我哋係。(以後兩個出街唔敢咁親密?)咁我哋真性情,對好朋友就係會好熱情。」問到Kit會否擔心怕阻礙追求者?她坦言:「係呀,會怕架,我哋兩個都最驚呢樣,要幫我哋澄清。」

三女首度同台演唱,Kit先和Gin Lee合唱《心痛》,Gin Lee儼如小歌迷表示:「我好似發夢,因為我鍾意咗Kit好耐,無啦啦變咗表白。我由細到大都聽Kit啲歌,佢啲歌又好聽,把聲好有親切感同好溫暖。《心痛》呢首歌我之前喺《中國好聲音》唱過,冇諗過可以同台唱,好似發夢,我想搣自己。」Kit即作狀搣她,並大讚Gin Lee:「呢個女仔唱得好過我。」

三人難得一齊開騷,完騷後受訪,Kit稱這晚是一個開始:「咁講好似好唔謙虛,但綵排嗰陣佢哋已經唱得好好聽,有時聽錄音同真人會被人呃架嘛,但佢哋真係唱得好好。」

AGA亦言綵排時就算不是自己部分,都會留下來聽Kit唱歌。Gin Lee稱和Kit同台很夢幻,Kit笑道:「我喺台度見到你嘅表情好得意,成個細路女咁。」Gin Lee說:「見到我心心眼出晒嚟。」Kit表示會給Gin Lee九分,餘下一分是給她進步空間。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!