掃呢頁CODE去手機

2019年7月26日 星期五

【識食|密會撐枱腳】大台新一代「小鮮肉」丁子朗 向華姐冠軍埋手 林宣妤__,TVB,丁子朗,大台,華姐,

丁子朗是2016年香港先生選舉亞軍,今年只得22歲的他,自從早前在森美旅行團中半裸騷肌後,便成功上位,在大台被譽為最強小鮮肉年輕又英俊,那麼究竟他會喜 ...




丁子朗是2016年香港先生選舉亞軍,今年只得22歲的他,自從早前在森美旅行團中半裸騷肌後,便成功上位,在大台被譽為最強小鮮肉年輕又英俊,那麼究竟他會喜歡那類型少女呢?這日我們便遇見丁子朗獨自一人預先購票,相約一名少女看電影,而對方就是23歲大馬全民女神Serene林宣妤,林宣妤與丁子朗同樣是選美出身,查看林宣妤Ig,的確儲下不少粉絲,說到底她在2016年國際華裔小姐競選中除了奪得冠軍,還獲得最上鏡小姐、全民女神獎項,看來丁子朗真的很有眼光。雖然林宣妤比男方年長一年,但二人的確十分合拍 ,剛巧他們的生日也很接近,便相約一班朋友一起慶祝,加上大家都是從異鄉來港發展,沒有親人照應,自然特別投契。前一晚一大班朋友慶祝生日後,翌日丁子朗便即時出擊,相約女神單獨看電影,親臨女方居所附近的商場,丁子朗更細心地獨自預先購買戲票,身為女士遲到少許又有甚麼問題,林宣妤急步前往戲院會合丁子朗,丁子朗等了這麼久,看見女神時仍然滿臉笑容,散場後當然是逛街,再找地方醫肚。安坐後二人聊個不停,丁子朗更不時含情默默地看着林宣妤,心理學就曾經說過,約會時如果女生對你做出幾個動作,代表對你有意思,好似托頭談天,林宣妤在這餐飯局全程很多時候也托著頭,又經常撥弄頭髮,在約會的時候,女仔有事沒事就用手不停的撩動頭髮,打理自己的髮型,那麼這就證明妹子正在像你暗示她對你的興趣指標。撥頭髮都算題一個極具有調情意味的動作,加埋宣妤主動讚丁子朗個酒粒,似乎他們二人都對大家好有好感。宣妤點的菜式上桌,為了增加與女神的親密度,丁子朗主動拿起匙羹試食,做出古靈精怪的表情,哄得女神一笑才是最重要。這天所見

林宣妤淡妝下仍然十分清純

用餐後結賬

丁子朗主動拿出信用卡付款是常識吧

最後更送女神回住所樓下

便完成這次約會

一個英俊一個靚女其實頗相襯

究竟二人最後能石擦出愛火花

便真的要密切留意



林宣妤



【中華小姐.起底多圖】林宣妤純樣變女神 高登仔勁讚:靚到發光
Serene形象青春清純,君下之臣一定眾多。(Instagram圖片)今屆《國際中華小姐》佳麗昨日出席記者會,香港TVB派出今屆港姐冠軍馮盈盈參賽。來 ...








Serene形象青春清純,君下之臣一定眾多。(Instagram圖片)



今屆《國際中華小姐》佳麗昨日出席記者會,香港TVB派出今屆港姐冠軍馮盈盈參賽。來自馬來西亞吉隆坡的佳麗林宣妤(Serene)樣貌標緻,酷似Angelababy,今年參加Astro國際華裔小姐競選奪得冠軍,獲網民追捧,呼聲最高。

Serene今年20歲,正在在大學修讀Food Science,形象清純,參選前曾擔任模特兒,曾與羅仲謙拍廣告,更大讚對方靚仔。Serene在Instagram中不時分享生活照,其中更發現她疑似男友Norman的合照。沒想到參選華姐即被發現名花有主,Norman和Serene似乎認識多年,不時結伴出席朋友聚會,她更攜同Norman一齊出席中學畢業晚會。Serene昨日公開露面,網民即刻瘋狂討論,大讚「靚到發光」又留言︰「有初戀嘅感覺」,似民選女神朱千雪。今次比賽將於Serene主場馬來西亞舉行,未知能否成為新一屆華姐冠軍!





Serene樣貌標緻,一出場已經成為大熱門!(Instagram圖片)





Serene自拍都有點似Angelababy(Instagram圖片)





Serene一個轉身,動作、形態的確好似 Angelababy。(Instagram圖片)





Norman和Serene似乎認識多年,不時結伴出席朋友聚會,更一齊出席中學畢業晚會。(Instagram圖片)





可惜Serene已經名花有主,與男友Norman經常在Instagram放閃。(Instagram圖片)





有網友指Serene感覺似民選女神朱千雪!(Instagram圖片)





力捧Serene「有初戀嘅感覺」!(Instagram圖片)





Serene 著小背心同老虎影相,好青春!(Instagram圖片)





林宣妤(Serene)參選前曾擔任模特兒,曾與羅仲謙拍廣告。(Instagram圖片)





網友大讚「靚到發光」!(Instagram圖片)





來源 source: http://www.hk01.com



[娛樂] 林宣妤接香香公主棒 - 娛樂放題 - 娛樂追擊
.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}廿二歲嘅林宣妤(Serene ...




廿二歲嘅林宣妤(Serene),係一七年嘅「華姐」亞軍;而來自馬來西亞嘅佢,早喺一六年已贏得《Astro國際華裔小姐》冠軍以及最上鏡小姐,喺大馬嘅華人圈,更有「全民女神」嘅封號。

無綫似乎亦睇好Serene係可造之材,同佢簽埋經理人合約,將佢帶來香港發展。近來,佢就參與拍攝自己嘅處女劇─《她。她。她的少女時代》。早前晚上約十一點,東姑就喺廟街巧遇佢、余思霆、林凱恩,加埋曹永廉喺度拍攝外景,話說佢哋四人畀一班古惑仔追打,於是分頭走避。

現場所見,Serene笑容甜美,睇落仲有啲Angelababy嘅影子。雖然好多廟街巴打都唔知佢乜水,但都爭相影佢靚相,肯定係覺得非常之「吸睛」。睇嚟以Serene嘅優厚潛質,大可接同樣華姐出身、o依家等緊生B嘅香香公主(岑麗香)棒,成為無綫第二個甜心女神喇!

來自馬來西亞嘅林宣妤,係一七年嘅「華姐」亞軍;而佢喺大馬嘅華人圈,更有「全民女神」嘅封號。



呢部《她。她。她的少女時代》係林宣妤嘅處女劇,雖然大家未必認識佢名字,但佢拍外景時甜美燦爛嘅笑容,成功搶咗唔少fo。



趁拍攝空檔,林宣妤(左)同余思霆(右)喺社交網玩自拍。其實,兩人喺現實中係同居關係,難怪咁老友。



場戲講述曹永廉、林凱恩喺廟街遇到一班古惑仔,而林宣妤亦喺其中,大家一言不合,引發畀古惑仔追打。




鍾意就快D Share啦!