掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

【撐警集會似粉絲見面會】群眾圍梁家輝握手 阿倫阿B撐警:俾仔女一個好榜樣 __,張家輝,梁家輝,譚詠麟,鍾鎮濤,阿B,阿倫,

【撐警集會似粉絲見面會】群眾圍梁家輝握手阿倫阿B撐警:俾仔女一個好榜樣21分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入親中團體「香港政研會」 ...


  • 【撐警集會似粉絲見面會】群眾圍梁家輝握手 阿倫阿B撐警:俾仔女一個好榜樣
  • 21分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


親中團體「香港政研會」與建制派立法會議員何君堯,今日下午於添馬公園舉行「撐警集會」,集會人士中,藝人梁家輝﹑譚詠麟﹑阿B鍾鎮濤帶埋二女,及陳欣健﹑馬蹄露等出席。

穿上藍衫到場的梁家輝沒有上台說話,不過他出現似粉絲見面會,集會人士圍住佢要握手,表現好high。梁家輝不停向群眾及警員揮手致敬,還高呼:「加油!」。

至於阿倫同阿B,除上台撐警,在台下接受媒體訪問時,阿倫說:「今次出嚟,因為溫拿都叫老香港,見証住香港成長,如果一個地方無法治,絕對唔相信會繼續成功同繁榮。」

到阿B接力撐警發言,佢話:「我哋今日出嚟,唔係講政治,係講正義,為咗俾仔女一個好嘅榜樣,知道乜嘢啱乜嘢唔啱。」
圖片來源:網上圖片

圖片來源:網上圖片

圖片來源:網上圖片

圖片來源:網上圖片

圖片來源:網上圖片

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!