掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

霍啟剛:聽日奔四 霍啟剛激罕爆炸頭High住慶生 __,慶生,霍啟剛,

估你唔到喎真係!名人霍啟剛聽日就正式踏入四十歲生日,平時見人都正經有禮、文質彬彬,不過原來私底下都會有Funny嘅一面,仲好鬼玩得,生日前三日(6月3 ...


估你唔到喎真係!


名人霍啟剛聽日就正式踏入四十歲生日,平時見人都正經有禮、文質彬彬,不過原來私底下都會有Funny嘅一面,仲好鬼玩得,生日前三日(6月30日)就已經搞定P,搵埋老婆郭晶晶齊齊現身!

昨日就有網友晒出霍啟剛生日派對現場照,見霍啟剛罕見頭頂戴住爆炸頭假髮,胸前掛着大金牌,扮到成個80年代歌手復古形象,更加手上拎住咪為賓客們賣力獻唱,而太太郭晶晶就頭戴發光眼鏡,十分吸睛,夫妻二人甜蜜合照,睇嚟霍啟剛對奔四都好有憧憬!唔少網友睇到相就話:「霍少爺好接地氣!」仲話估唔到原來佢都有呢一面添。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!