掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

【引渡惡法】譚詠麟撐警激嬲多年Fans 打爛珍藏唱片洩憤 __,譚詠麟,

200萬人上街反送中惡法,政府繼續無視市民聲音。警方不但多次暴力對待採訪記者,甚至向市民使用暴力,人神共憤。相關新聞:不撤,怎散?Hongkonger ...


200萬人上街反送中惡法,政府繼續無視市民聲音。警方不但多次暴力對待採訪記者,甚至向市民使用暴力,人神共憤。

相關新聞:不撤,怎散?Hongkongers 七一再同行



然而,建制派立法會議員何君堯與親中團體「香港政研會」今日下午3時於添馬公園舉行「撐警集會」,譚詠麟(阿倫)、鍾鎮濤(阿B)及陳友亦有參與集會,阿倫及阿B又上台撐警,阿倫表示不想涉足政治,但又稱:「再咁落去,香港無得救。再搞落去無人管治到香港。」而阿B在台上表示要講的是正義,希望子女能知道對錯,他又斥現時年青人「九唔搭八」,強調孝順父母及奉公守法是理所當然的事。



阿倫、阿B撐警令多年fans憤怒,紛紛在阿倫facebook洗板鬧爆,不少網民稱從小喜歡阿倫,但阿倫今次公然站台撐警,不分是非黑白,令歌迷極為失望,不少歌迷將阿倫和阿B黑膠碟和CD拗爛洩憤,棄掉二人所有唱片外,更揚言要罷聽二人的歌。

相關新聞:【引渡惡法】撐港人諾貝爾和平獎得主投身社運逾40年 主張廢核裁軍



其中讀者陳先生向《蘋果》表示,有錦綉花園街坊看到今日撐警集會新聞後,開車碌過阿倫和阿B的珍藏CD,陳先生說:「我哋屋苑有個facebook群組嘅,有街坊開車碌過阿倫同阿B嘅CD,其他街坊睇到個post,都留言話好欣賞開車嗰個咁做,封佢做偶像咁話。」



有網民氣憤得用鐵鎚將阿倫CD扑至粉碎,也有不少網民將阿倫和阿B唱片掉落垃圾筒,然後將照片和片段放上阿倫facebook鬧爆阿倫,又轉貼「我慶幸自己選了張國榮當兒時偶像」字句。另外亦有網民拿出大量阿倫黑膠碟扑爛,又將劉美君的舊黑膠粉碎發洩。



其他傷心歌迷留言就包括:

「今日睇到呢張相…我直頭去到超級討厭你…好想嘔…我對我鍾愛咗你20幾年……覺得好遺憾……但好多謝係我有生之年……你現哂形…以後我一定唔會再聽你任何一首歌……因為一聽到你把聲見到你個樣已經想嘔…88。」;「好失望……《廢青》呢首歌係你唱嘅……點解同你今日講嘅嘢可以差咁遠?而家年青人就係『努力用青春追夢爭拼』、『不甘被操縱 卻要信爭氣』,但你今日竟然撐警講啲咁嘅言論?唔講政治卻為政治站台?你仲有咩資格去鼓勵年青人?你仲配得上唱呢首歌咩?」;「真係好後悔做咗你歌迷咁多年,以後唔會再聽你任何一首歌。」;「 譚詠麟你話你年年25歲,但係你已經變成老懵懂,你今日傷害咗支持你嘅歌迷。」



-----------------------------

7月4日起 《蘋果動新聞》只限升級壹會員閱覽

繼續撐蘋果!




鍾意就快D Share啦!