掃呢頁CODE去手機

2019年7月1日 星期一

【男友多到數唔晒】拍拖成癮要睇心理醫生 裕美:你要數,數一個節目都數唔晒! __,裕美,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入入行多年嘅裕美,事業發展平平,但係佢嘅私生活就夠晒多姿多彩,不甘寂寞要拖接拖咁拍,拍到連佢自己都講:「 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


入行多年嘅裕美,事業發展平平,但係佢嘅私生活就夠晒多姿多彩,不甘寂寞要拖接拖咁拍,拍到連佢自己都講:「拍到自己都覺得有問題,要去睇心理醫生。」裕美嘅感情史好多,連佢自己都話:「你要數,數一個節目都數唔晒!」追溯到佢啱啱入行時,E Kids嘅阮民安係佢男朋友,唔知佢哋仲有冇聯絡呢?「有呀,但唔係經常嘅,因為佢之前舉行演唱會,我有見過佢彩排。好好呀,都好戥佢開心,而家有小朋友。」裕美咁鍾意拍拖,係咪因為事業失意,要搵啲寄託?她說:「我覺得同事業無關,由細到大都好鍾意拍拖,從小第一個志願就係建立家庭,然後至係唱歌。可能因為我係單親家庭,每個人對單親家庭嘅概念都唔同,有啲可能會唔再相信婚姻,有啲會覺得無咩分別,我自己就好渴望,因為覺得自己無嘛,好想自己建立一個完整嘅,所以好想拍拖。其實有段時間拍到自己都覺得有問題,要去睇心理醫生,我話唔知點解,一定要不斷拍拖。」呢段時間維持咗幾多年?「好耐喇,我諗大概三、四年前,我狠下決心至少一年唔拍拖,最後真係做到年幾無拍拖。唔單只唔拍拖,係單獨同男仔出街都唔會。係喺黃子恆之後嘅,一來覺得好攰,二來覺得最後都係徒然嘅,對方都係唔適合嘅。另外會質疑自己係咪準備好做一位女朋友或者太太,其次覺得愛情講係好容易,好多書本話你知愛情、婚姻係點樣,到你真正結婚嘅時候,以為講咁容易?」

13年,裕美與林恩浩閃婚,不過3年後婚變,同時被爆與黃子恆出軌,事後裕美先同林恩浩離婚。唔知裕美認為當時同黃子恆一齊,係唔係選擇錯誤?「我覺得同黃子恆只能夠講timing唔啱,同埋我經常覺得,啱嘅人一定唔會喺錯嘅時間出現,所以我唔係好相信話喺錯嘅時間遇到啱嘅人,我唔係好相信,因為我經常覺得生命係有安排嘅,如果呢個人出現喺一個好奇怪嘅時間,就算幾好都唔係啱。甚至我喺嗰段時間好傷心,你知道男人係會逞英雄嘅,見到女仔唔開心就會安慰佢,身邊大把男性朋友,一聽到女仔唔開心,就算只係普通朋友,都會不斷聽佢講嘢,好有耐性,但結婚後對老婆又未必係咁樣,即係嗰種逞英雄嘅感覺,你feel到男仔會係咁樣,好鍾意保護一啲弱質嘅嘢。可能當時個狀況都係咁樣出現,而慢慢產生一啲感覺,但嗰種感覺係啱定錯,我慢慢發覺愛情都唔係靠感覺。講感覺嘅話,可能五秒鐘之後就會轉咗。」黃子恆出現後,先宣布離婚,當時裕美考慮咗幾耐先有離婚決定呢?「諗咗好耐,其實結婚九個月已經出現問題,真係好多拗撬,多到我都唔敢同阿媽講,因為當初阿媽都唔贊成我同佢結婚。不過年輕時都係不理後果,一意孤行,所以就決定結婚。但發覺有時候媽媽太過緊張個女,所以都唔會太聽媽媽講,但媽媽始終人生經驗都比較多,所以有時候有啲嘢佢係啱嘅,可能覺得呢個人唔適合你,但當時你同佢喺埋一齊,好難會聽其他人說話。不過我又覺得無話後唔後悔,因為真係經一事、長一智,每一件事發生都真係令我成長好多,同埋而家學習到一樣,就咩發生咩嘢事都唔好賴人哋,因為就算你覺得件事好唔公平,但始終會學到嘢嘅,只要做好自己,其實嗰啲事情都係幫緊你,其他例如有冇報應,就由個天決定啦。」離婚後,可以同前夫做朋友嗎?裕美坦言:「唯獨是前夫真係無辦法做朋友。之後嗰個都係無聯絡,但個心無咩嘢。」

黃子恆出現後,與前夫離婚,靜咗近一年後,再同老外拍拖,拍咗2年又分手,原因係咩呢?裕美說:「停咗一年之後遇到外籍男友,本身係鍾意外國人嘅,嗰次係第一次同外國人拍拖,自己都無諗過,都幾好嘅,不過有啲地方……我嘅好朋友都係同外國人一齊,佢最初同我講嘅我都唔明,不過自從同外國人一齊之後,同嗰位好朋友就好似做咗媽媽之後,講嘢都好有共鳴。就算英文幾叻都好,因為我唔算好叻,但係嗰位好朋友本身英文好好,佢話就算英文幾叻都好,可能有啲字、有啲意思,佢get到嘅會唔一樣,甚至大家嘅文化上有啲位唔一樣,唔係話佢哋文化特別開放,大家都係好專一嘅,但係可能對於結婚問題,大家想法會唔一樣。」同老外男友分手後,好快,裕美又被踢爆搭上林作,大家而家嘅關係係咩?「我哋係好好嘅,我話好好,冇講啲咩呀而家。」林作比較成熟,會唔會溝通上會比較好?「當然佢係一個好聰明嘅人,喺佢身上都學到唔少嘢,但我最欣賞係佢好肯幫助人!」因為咁而令你對佢有好感所以一齊?「我又唔知喎,呢方面有啲複雜,我只可以話佢個人比我想像中好,最初認識佢係因為同公司,對呢個人好反感,覺得佢應該係讀書讀到short咗,但佢聰明嘅地方係遮蓋自己能力好高,甚至比我們更識得喺娛樂圈生存。因為我做咗咁耐,以前有時候啲對答都係戇居居咁樣。」聽裕美今日嘅對答,就知道有個林作男友,訓練係有素嘅!「係無呀。嗰時覺得佢係嗰種,就算講真嘢都無人信㗎喇,我唔係話要模仿呢個人嘅做法,只不過覺得有時都啟發咗好多嘢,就係唔需要太認真去面對一啲報導,就係因為學懂咗呢樣嘢。」

攝錄:王志明、吳斯金

策劃:肥A

蓋世寶化妝及髮型:Albee(嫁妝)



立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!