掃呢頁CODE去手機

2019年7月12日 星期五

馬國明:專吼筍盤!馬國明踏實買樓收租抗通脹 __,馬國明,

馬國明認為買樓收租最穩陣。藝人馬國明被女友黃心穎感情背叛後,二人關係由情侶降呢朋友,回復單身的他又變回「筍盤」不特止,原來他最近亦睇中一個筍盤,作為收 ...


馬國明認為買樓收租最穩陣。


藝人馬國明被女友黃心穎感情背叛後,二人關係由情侶降呢朋友,回復單身的他又變回「筍盤」不特止,原來他最近亦睇中一個筍盤,作為收租之用!自從他早年因投資股票失利,於七日內蝕40萬,慘受教訓,從此他便更踏實,繼三年前以二千多萬購入太古城單位與家人同住後,早前更擲數百萬,再買一個上車盤,用作收租,他自言是數口精的人,買樓上車盤最穩陣,租給小家庭,收租的錢,夠他用作供樓,賺回通脹,作長線投資,總好過將錢放銀行沒有利息,故早兩年開始在內地賺人仔的他,儲夠首期便入貨!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!