掃呢頁CODE去手機

2019年7月31日 星期三

余文樂:王棠云係代母!余文樂「老婆」原來係佢 __,余文樂,王棠云,

正式出櫃,公開戀情??藝人余文樂今日喺社交網上載「一家三口」合照,留言話:「真正背後的媽媽」,自爆話媽媽竟然唔係老婆王棠云(Sarah),而係好友彭于 ...


正式出櫃,公開戀情??


藝人余文樂今日喺社交網上載「一家三口」合照,留言話:「真正背後的媽媽」,自爆話媽媽竟然唔係老婆王棠云(Sarah),而係好友彭于晏,網友都好驚訝問佢哋係咪出櫃喇?相中彭于晏展開雙臂抱住余文樂同佢仔仔,笑得好開心,睇起嚟就係一家人嘅溫馨合照!咁王棠云呢?係呢個時候佢就自揭身份,原來佢係代理孕母,網友仲笑言「最重要認清自己位置」,不過一眾「彭太」仍然接受唔到呢個係事實,叫樂仔快啲放開「我老公」!

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!