網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年7月19日 星期五

【起歌已感觸】Sammi唱《紅綠燈》頻抹淚:抑鬱時晚晚食住煙聽 __,Sammi,鄭秀文,

 (網上圖片/資料圖片)
鄭秀文(Sammi)今晚在紅館為《#FollowMi世界巡迴演唱會香港站》第6場演出,繼續有Sunny以樂隊鐵樹蘭主唱名義合作,嘉賓就請到鄭融坐陣。S ...


鄭秀文(Sammi)今晚在紅館為《#FollowMi 世界巡迴演唱會 香港站》第6場演出,繼續有Sunny以樂隊鐵樹蘭主唱名義合作,嘉賓就請到鄭融坐陣。



Sammi這晚比前幾次感性,她與鄭融合唱《紅綠燈》時幾乎哭成淚人。有網民表示Sammi一聽到歌曲前奏時,已經眼泛淚光,一開口唱了一、兩句更要頻頻抹淚。Sammi這晚更說:「當時有抑鬱,呢首歌陪咗我好多個夜晚,我每一晚都係食住煙聽呢首歌。覺得自己心境就好似企咗喺紅綠燈口,想行過去對面過唔到。」Sammi邊抹淚邊唱,鄭融就在身邊拖着Sammi合唱,現場不少人都為Sammi加油打氣。



------------------------------

【每周送10萬】

升級壹會員獨家尊享,立即參加10萬火急大抽獎!

*推廣生意的競賽牌照號碼:52302-9



-------------------------------

錶迷必讀!

89頁腕時計電子書 66款嚴選年度新錶

https://hk.adai.ly/e/v7jEA0MC1X



Sammi今晚舉行第6場演唱會,與鄭融合唱《紅綠燈》。(網上圖片) Sammi今晚舉行第6場演唱會,與鄭融合唱《紅綠燈》。(網上圖片)
Sammi說《紅綠燈》陪伴她過了好多個難捱的夜晚(網上圖片)

Sammi說《紅綠燈》陪伴她過了好多個難捱的夜晚(網上圖片)
Sammi感觸,頻頻抹眼淚。(網上圖片)

Sammi感觸,頻頻抹眼淚。(網上圖片)
 (資料圖片)

(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!