掃呢頁CODE去手機

2019年8月16日 星期五

麥雅緻:陪住囡囡成長!麥雅緻13歲愛犬捱過一刀 __,麥雅緻,

麥雅緻同張頴康嘅愛犬BellBell要做緊急手術,好在最後平安!藝人張頴康同老婆麥雅緻(Angie)嘅13歲愛犬BellBell近日發生突發狀況,受雌 ...


麥雅緻同張頴康嘅愛犬Bell Bell要做緊急手術,好在最後平安!


藝人張頴康同老婆麥雅緻(Angie)嘅13歲愛犬Bell Bell近日發生突發狀況,受雌性突發病影響需要立即做緊急手術,幸好Bell Bell度過了危險期。Angie就上載咗照片同大家報平安,佢帶埋囡囡小豆去接愛犬返屋企,而Bell Bell返到屋企後精神唔少,有網友留言建議:「要密切留意回家之後的情況!」亦有唔少網民送上祝福:「加油呀Bell bell」、「好快冇事」。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!