網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年8月25日 星期日

李漫芬:《愛.回家》演經理人 李漫芬着起套衫… __,《愛.回家》,李漫芬,

李漫芬再次客串《愛.回家》,飾演一個選美嘅經理人兼保母!藝人李漫芬(Fanny)近年除了主持工作,亦有參與劇集拍攝,近日佢又再次客串劇集《愛.回家之開 ...


李漫芬再次客串《愛.回家》,飾演一個選美嘅經理人兼保母!


藝人李漫芬(Fanny)近年除了主持工作,亦有參與劇集拍攝,近日佢又再次客串劇集《愛.回家之開心速遞》,今次有好幾集嘅戲份,令佢好開心:「今次飾演一個選美嘅經理人兼保母,有啲專業嘅感覺。點知劇組安排咗女仔西裝畀我,但個Size係我生之前着嘅Size,我都好擔心着唔落,但點知着落去係有鬆嘅,所以證明我已經瘦晒啦,因為我冇請姐姐(傭人),要自己湊B,所以唔經唔覺瘦咗都唔知。」Fanny透露將會舉家去泰國去旅行,因為老公過埋呢個暑假會得閒啲,所以都好期待。

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk  

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!