掃呢頁CODE去手機

2019年8月24日 星期六

娛刺撈飯:深明愛係要做!張馨月擔擔抬抬雄「峯」再現 __,張馨月,

張馨月呢位女友真係唔話得!都話打還打,唔好打面!日前有存心搞事嘅網友,特登踩上門玩網絡欺凌,留言畀林峯女友張馨月,話佢冇上一任峯嫂吳千語咁正,搞到成班 ...


張馨月呢位女友真係唔話得!


都話打還打,唔好打面!日前有存心搞事嘅網友,特登踩上門玩網絡欺凌,留言畀林峯女友張馨月,話佢冇上一任峯嫂吳千語咁正,搞到成班峯迷網上開拖,張馨月終於出手鎮場:「別人說甚麼就是甚麼,她們的世界,她們說了算,我們過好自己的生活就好了!」

鬧人,唔使直接鬧:「八婆收聲」咁表面膚淺,「我們」兩粒字,已代表佢同林峯水乳交融合二為一,「林峯在手,天下我有」嘅氣場,睇唔到,聞都聞到啩!歇後語係,你哋點講都好,千語BB同林峯已經冇拖冇欠,the bill is dead,玩完嘞!

林峯出晒名係女友奴,網上百科解釋,聽女友話為榮,反抗女友為恥,此為女友奴也。林峯的確一愛就一發不可收拾,愛到有如長江之水滔滔不絕,長過亞皆老街,激到維多利亞港都要海嘯咁滯。佢啲歌《愛不疚》、《Heart Attack》仲要《Let's get wet》就知有幾激某位前峯嫂曾經同我Nuts哥話呻笨,今天憶當初,後悔當年冇好好珍惜,話林峯對女友忠心不二,要愛有愛,要包包有包包,愛情同麵包一無所缺呀!

畀女出賣依然情深

林峯呢把癡心情長劍,愛得有幾癲有幾癡,有目共睹。當年國產舊愛潘霜霜玩逼婚,床照公告天下,令身為偶像派嘅林峯傷盡少女心,但係林峯鬧都唔鬧句,喊晒口話睇一次hurt一次,仲話:「如果我真係傷害到佢, 作為一個報復嘅話我甘心接受。」

畀女出賣都可以咁情深,所以你唔可以怪佢六年前向千語BB發表「七愛」宣言。愛,唔係齋講,係要做嘅。一個月內三次帶千語BB歐遊、包酒店餐廳搞21歲生日派對、名牌衫褲鞋襪,甚至Bra Bra陪買任掃,進駐半山峯宅做金絲雀,仲要放狗都怕整臭BB隻手, Chok慣嘅林峯幫你執埋。

點知,就連林峯本人估都估唔到,下場竟然係落力為你好,得不到分數,五年情一筆勾銷。究竟有人做過啲乜,搞到分手收場,都唔使點估不如諗吓,點解張馨月咁快令林峯企番起身,雄「峯」再現,拍拖一年貨仔,已經傳今年結婚!

一篤小便照出關係失衡

模特兒出身、拍過唔少內衣照,甚至床戲嘅張馨月,一定食鹽多過千語BB幫老友馬天佑睇水去小便,做個知足同識Do嘅多功能女友,唔怪得林峯祭祖都要帶埋佢,畀班世叔伯同埋列祖列宗睇,唔再七愛,真係搵到個值得愛!

唔係攤喺張床不事生產,等男友返嚟就夠。好似林峯近排開巡迴個唱,張馨月做跟得女友陪綵排陪開騷,就連林峯都忍唔住爆咗句:「佢睇我排舞都睇到好熟!」聽聞佢喜歡打理家頭細務, 唔係四肢殘廢狂點工人,放狗餵狗執屋煲湯一腳踢。男友開工, 自己去打拳健身,仲考埋個健身教練牌,自我增值。

社交手腕強,就連林峯堂妹林夏薇同老友楊怡畀晒Like,狂讚張馨月好Nice好投契。入得廚房,出得廳堂,得體大方有分寸,對林峯收放自如,呢點千語BB真係要慢慢學。查實馬天佑嗰篤小便,照出林峯同千語BB嘅關係有幾唔平衡,千語BB 真人示範拍拖大忌:「食硬你!」就算被捧到做公主,都要識得回贈,體貼付出,先令對方心服口服,白雪公主都要服侍七個小矮人,洗衫煮飯拖地只係一味苛索,有入冇出, 仲要恃寵生驕, 以為食硬對方冇甩拖,衰硬!

--------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!