掃呢頁CODE去手機

2019年8月30日 星期五

陳瀅擇偶唔吼西人熱選家務男 __,陳瀅,

陳瀅咁靚女,揀男友竟然唔揀靚仔,識做家務就過關。
陳瀅擇偶唔吼西人熱選家務男女神陳瀅是不少人心目中的夢中情人,之前男友個個非富則貴,今次在《我和星星有個約會》跟兩位粉絲一同做狗義工,全程洗窗抹地一腳踢 ...


陳瀅擇偶唔吼西人熱選家務男

女神陳瀅是不少人心目中的夢中情人,之前男友個個非富則貴,今次在《我和星星有個約會》跟兩位粉絲一同做狗義工,全程洗窗抹地一腳踢。回復單身的她,形容自己其實好簡單,更開出擇偶清單,唔使靚仔,只要識做家務已經過關。

29歲陳瀅出道至今憑甜美外表,一直不乏追求者,自言愛狗多過愛人的她,對家中兩頭愛犬寵愛有加,連為《我和星星有個約會》做嘉賓,也要求兩名粉絲Annie及Nelson到愛護動物協會做義工,認真愛心爆棚!期間三人要合作完成多個任務,包括清潔狗舍、為狗隻梳毛及用布條整狗玩具,陳瀅絕無揸流攤,落手落腳洗洗擦擦,又霸氣叫兩名粉絲:「洗得乾淨啲呀!唔准偷懶!」

與Nelson同月同日生

期間陳瀅以突擊測試搞氣氛,考驗粉絲對她的熟悉程度,令到貌似藝人譚凱琪的忠粉Annie瘋狂傻笑,當被問到陳瀅之前在劇集《福爾摩師奶》中的角色名時,Annie竟將「素嘉」講成「素姬」,即時被陳瀅笑罵要打手板。

當中更有「開心大發現」,原來Nelson與偶像是同月同日出世,難怪Nelson得戚地說:「我相信係緣分嚟嘅!」眼見Nelson清潔狗舍時井井有條,還自爆平日有幫手做家務,陳瀅即時心心眼說:「又會做家務、又鍾意狗狗、又會做義工,好男仔喎!」並探問可有女友,當得知對方名草有主後,大表失望:「冇得向大家推介呢個筍盤添!」工作人員笑問是否自己有意思?她即扮嬲嬲豬扁晒嘴。

Annie送上窩心禮物給偶像陳瀅。三人夾手夾腳清潔,好合拍。
  • Annie送上窩心禮物給偶像陳瀅。三人夾手夾腳清潔,好合拍。
陳瀅為狗狗「按摩」完,牠使出一招黃狗射尿,嚇她一跳!

  • 陳瀅為狗狗「按摩」完,牠使出一招黃狗射尿,嚇她一跳!
Annie送上窩心禮物給偶像陳瀅。

  • Annie送上窩心禮物給偶像陳瀅。

狗仔小便嚇一嚇

最後三人鬥魅力,看誰最受狗仔歡迎,Annie一開閘已氹到狗仔乖乖Sit Sit,但陳瀅亦唔輸蝕,熟知狗狗脾性的她施展按摩術,狗狗一面冧樣超舒服,竟突然起身舉腳射尿,女神亦被嚇了一跳。跟住他們又鬥快以布條綁結整狗玩具,Nelson因掛住撩女神傾偈無心戀戰,結果Annie勝出,輸家Nelson被罰留低清潔所有狗舍,Annie與偶像獨處時送上窩心神秘禮物,有空氣清新功能的水晶球擺設,寓意「Keep Fresh」!

陳瀅直言很少機會跟個別Fans作近距離接觸,今次能一起做義工,別具意義!而兩位粉絲乘機八卦,Annie問陳瀅喜歡的男士類型,陳瀅直言要求好簡單:「同Nelson有啲似喎!要肯做家務、有愛心、鍾意狗狗,同埋有上進心、勤力。」強調毋須太靚仔或有錢,還有是不能與外國人相戀:「我咁多個男友都係香港人,始終溝通得好啲,如果帶個講英文嘅返屋企,我阿婆會唔開心。」

場地:愛護動物協會






鍾意就快D Share啦!