掃呢頁CODE去手機

2019年8月11日 星期日

王曼喜:【前凸後翹】喱士王曼喜「壁咚」女伴 __,王敏德大女,王曼喜,馬詩慧大女,

真係㷫合合!名模馬詩慧及王敏德的大女王曼喜(Kayla)自從出櫃公開同志身份後,不時孖另一半Anne出席同性平權活動。日前兩人出席同志活動,Kayla ...


真係㷫合合!


名模馬詩慧及王敏德的大女王曼喜(Kayla)自從出櫃公開同志身份後,不時孖另一半Anne出席同性平權活動。日前兩人出席同志活動,Kayla更以黑色Deep V喱士上陣,其前凸後翹好身材一覽無遺,佢更大跳性感熱舞,睇到台下嘉賓都熱血沸騰!

其後Anne喺社交網上載一張兩人親密合照,相中Kayla「壁咚」對方,而Anne就攬住Kayla纖腰,深情對望,認真甜蜜!Anne仲留言冧女友:「以你為榮!」加上5個嘴唇嘅Emoji送吻。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!