掃呢頁CODE去手機

2019年8月12日 星期一

李幸倪Gin Lee:李幸倪恨拍喜劇:我都幾搞笑吓! __,Gin Lee,李幸倪,

好期待呀!歌手李幸倪(GinLee)除了唱歌外,原來對演戲亦有興趣:「其實有幾次有人邀請拍戲拍劇,但次次因為冇時間,檔期夾唔到都冇辦法,但都希望有日可 ...


好期待呀!


歌手李幸倪(Gin Lee)除了唱歌外,原來對演戲亦有興趣:「其實有幾次有人邀請拍戲拍劇,但次次因為冇時間,檔期夾唔到都冇辦法,但都希望有日可以拍吓。」她亦謂有機會的話想嘗試拍喜劇,笑言:「我覺得自己都幾搞笑,有綜藝細胞,只係冇機會發揮,平時都係好斯文唱情歌,但其實識我嘅朋友全部都知我傻,如果有機會上一啲綜藝節目玩或拍喜劇我唔介意,我覺得會好開心,又畀人睇到另外一面,因為個個都話我惡或嚴肅,但其實我唔係,只係講到音樂會好認真,但私下係幾搞笑架,哈哈。」講到她今年入行十年,除了推出新國語碟外,她亦希望在香港舉行音樂會:「因為今年做演唱會巡迴,希望香港都可以有騷,我都有同公司講,唔一定好大型,小型聚會都想。」

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!