掃呢頁CODE去手機

2019年8月12日 星期一

梁舜燕:梁舜燕留院 「仔仔」劉少君憂心:探唔到佢 __,梁舜燕,

梁舜燕與劉少君喺《真情》飾演母子,劉少君一面擔憂!87歲資深藝人梁舜燕(Lily姐)被指患上癌症,現正在香港佛教醫院留醫,據知她近日已不能進食和認不出 ...


梁舜燕與劉少君喺《真情》飾演母子,劉少君一面擔憂!


87歲資深藝人梁舜燕(Lily姐)被指患上癌症,現正在香港佛教醫院留醫,據知她近日已不能進食和認不出人,情況並不樂觀。

中午12時許曾與「上等人」梁舜燕在《真情》中飾演母子的劉少君到醫院探望她,但約逗留5分鐘便離開醫院,離開時神情十分擔憂。問到Lily姐情況如何,劉少君說:「探唔到佢。(點解探唔到?)佢休息緊。(有冇問吓佢家人Lily姐情況?)唔好影啦。(擔心佢嘅情況?)會㗎,老人家。(聯絡佢家人再探Lily姐?)會呀。(幾時知Lily姐出事?)一個禮拜前。(Lily姐情況好嚴重?)好突然,幾個月前先同佢做完雜誌訪問,當時佢仲好精神,年紀大係咁。」

---------------

立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!