掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

港姐2019:得獎意料之外!港姐季軍古佩玲自覺輸咩? __,港姐,港姐2019,

古佩玲話冇諗過自己會得獎!今屆港姐圓滿結束,19歲的古佩玲贏得季軍,賽後她與母親、阿哥及阿嫂合照,並接受訪問。她表示非常開心,得獎是意料之外,每次過關 ...


古佩玲話冇諗過自己會得獎!


今屆港姐圓滿結束,19歲的古佩玲贏得季軍,賽後她與母親、阿哥及阿嫂合照,並接受訪問。她表示非常開心,得獎是意料之外,每次過關都心存感激:「希望入到三甲,但好緊張,個個都好優秀。」問到覺得有家底是否有助得獎?她直言相信無關,自己一直全力以赴。而問到覺得輸在哪裏?她說:「口才同經驗,我係第一次參選,冇咩出鏡經驗。」問到對於近日社會問題的看法,她說:「最緊要安全,希望大家唔好受傷,我見到都覺得好心痛。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!