掃呢頁CODE去手機

2019年9月9日 星期一

湯洛雯:被何浩文寸爆!湯洛雯認錯:我口沒遮攔 __,何浩文,湯洛雯,

湯洛雯SaySorry。藝人湯洛雯(靚湯)為今晚播出的綜藝節目《跨跨跨世代》宣傳,講到她昨日出席《2019香港小姐競選》決賽時,上台跟佳麗姚懿芠玩「快 ...


湯洛雯Say Sorry。


藝人湯洛雯(靚湯)為今晚播出的綜藝節目《跨跨跨世代》宣傳,講到她昨日出席《2019香港小姐競選》決賽時,上台跟佳麗姚懿芠玩「快問快答」,因佳麗多次聽不清楚問題而取笑對方「呃飯食」,其後引來何浩文(Dominic)於社交平台隔空寸爆講說話「一舊舊」,靚湯聞言先致歉認錯:「其實係節目效果,識我嘅人都知我成日搞笑,有時講嘢口沒遮攔,冇經大腦,如果令佳麗有Hard Feeling,我喺度講聲唔好意思,亦喺度多謝Dominic咁撐香港小姐。(會嬲?)唔會,佢係睇得投入先會有咁嘅言論,係節目效果,而且做藝人當然會有人鍾意、有人唔鍾意,入行第一日已經接受咗。」問到同Dominic私下是否相熟?她表示曾一同參加飯局,不過之間就冇交談,問之後再見面會尷尬?她續說不會:「咁大個人唔會一、兩句說話就尷尬。」


靚湯又指昨日出席完港姐決賽後,趕至好友劉佩玥的生日Party,因時間倉猝,未能準備禮物,故只送上肉嘴,或之後會請食飯補數:「見佢都有好多個蛋糕。(佢個緋聞男友周志文都喺度。)係呀。(見唔見到佢送咩禮物?)我都想知,但我切完蛋糕就走咗,因為太攰。」
--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!