掃呢頁CODE去手機

2019年9月23日 星期一

歐陽震華新劇秘密試造型 __,歐陽震華,

歐陽震華與萬綺雯這對舊拍檔又合作。
歐陽震華新劇秘密試造型藝員歐陽震華、馬德鐘、萬綺雯、楊明及陳瀅等演出的無綫新劇《伙記辦大事》,日前秘密進行造型活動。最近社會動盪、警民關係緊張,因而有 ...


歐陽震華新劇秘密試造型

藝員歐陽震華、馬德鐘、萬綺雯、楊明及陳瀅等演出的無綫新劇《伙記辦大事》,日前秘密進行造型活動。最近社會動盪、警民關係緊張,因而有傳涉及警察題材的《伙》劇要低調進行活動,監製陳耀全昨日回覆稱:「有啲申報手續處理中,藝員檔期好難度,部分戲服又未準備好。劇中陳瀅係壞女孩,而佢拍緊另一部劇暫時唔可以剪髮,造型亦未妥當,希望做好準備先安排傳媒採訪。」

對於在敏感時期拍攝警察劇,會否有壓力?陳耀全表示:「呢個係戲劇,未覺有壓力,目前TVB都有幾部警匪劇,例如《使徒行者3》、《逆天奇案》都拍攝中。一般劇集先開外景再拍廠景,《伙》劇就先拍廠景,稍後再拍外景。呢個係公司人手資源調配,10月初開廠拍攝,月中或月底拍外景。」

楊明、陳瀅及馬德鐘等日前公開《伙》劇造型。
  • 楊明、陳瀅及馬德鐘等日前公開《伙》劇造型。





鍾意就快D Share啦!