掃呢頁CODE去手機

2019年9月7日 星期六

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】阮兆祥因誤會絕交成遺憾 __,阮兆祥,

祥仔同陳國邦初次交流了解咗六個鐘。藝人阮兆祥(祥仔)在娛圈出名人緣好,朋友多,契仔契女亦多,早前他接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》 ...


祥仔同陳國邦初次交流了解咗六個鐘。


藝人阮兆祥(祥仔)在娛圈出名人緣好,朋友多,契仔契女亦多,早前他接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他跟主持人俞詠文(Angela)提到陳禛是他的契女,Angela初以為他跟羅敏莊最老友,但估不到原來祥仔的好朋友其實是陳國邦,祥仔稱第一次跟陳國邦合作,兩人初次交流竟然了解了六個鐘,認真唔講得笑。向來大情大性的祥仔,提到曾經因為一個誤會而疏遠關係,成為他畢生的遺憾,祥仔原來好感性,想知道更多,就要留意《閨蜜睡房》喇!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!