掃呢頁CODE去手機

2019年10月9日 星期三

李天翔:離巢後首返無綫 李天翔自認好蠢 __,李天翔,無綫,

李天翔離巢後首度返無綫。藝人王浩信、馮盈盈、李天翔和莊思敏,到電視城錄影節目《娛樂大家》,離巢後首度回娘家的李天翔表示因要宣傳台慶劇《解決師》,故亮相 ...


李天翔離巢後首度返無綫。


藝人王浩信、馮盈盈、李天翔和莊思敏,到電視城錄影節目《娛樂大家》,離巢後首度回娘家的李天翔表示因要宣傳台慶劇《解決師》,故亮相節目,他自嘲玩遊戲很差,近日有狂睇片了解遊戲:「希望一陣阿姐(汪明荃)在場,我會玩得好啲,大家咪睇我個樣以為好醒好曳,其實我好蠢。」


回復自由身的他表示將拍攝電影,希望兼顧電影及電視,問到會否想返內地發展?他說:「之前有內地工作接洽,但合約問題傾唔成,其實去邊工作我都冇所謂。(太太點睇?)佢好明白事理,雖然會唔捨得,但點都會支持我。(會唔會唔想再演反派?)冇諗呢個問題,拍劇十幾年,就算成日演反派,我都覺得仲有進步空間,如果你問我真人係好人定壞人,我梗係好人不過講出嚟都冇人信。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!