掃呢頁CODE去手機

2019年10月9日 星期三

黃翠如:有一種情叫不再Care 翠如永城友情變質 __,黃翠如,

永城同翠如做過兒、姑姑,你接受嗎?黃翠如和洪永城(Tony)5年後再拍檔主持旅遊節目《出走澳洲》,重遊十年前踏足過的澳洲,友情亦昇華到一個點,由過往每 ...


永城同翠如做過兒、姑姑,你接受嗎?


黃翠如和洪永城(Tony)5年後再拍檔主持旅遊節目《出走澳洲》,重遊十年前踏足過的澳洲,友情亦昇華到一個點,由過往每次例必鬧大交,發展到今次冇交嗌,翠如笑說:「佢對我一樣都係咁mean,佢冇可能對我好啲。以前基本上每次都會嗌交,嘈到要監製調停,真係會嬲一兩日。試過拍《走過足球聖地》佢攞個足球擲落我個肚度,話係為咗效果,擲咗我幾次真係好嬲。不過,今次就冇發生。」Tony則笑說:「證明大家成熟咗,同埋我唔Care佢,佢亦都唔Care我,因為Care先嗌交之嘛。」


翠如與Tony出走澳洲也決定暫時拋開一切,來一倘趟瘋狂之旅,Tony笑說:「我諗不如搵啲瘋狂嘢去做,喺我提議扮楊過,佢扮小龍女。」翠如笑說:「但係導演幫我借咗個傻姑頭飾,插晒花、好傻咁樣。」Tony笑說:「佢哋知道你就算着小龍女套衫都冇乜仙氣,你個樣太傻喇,我就希望有少少古天樂嘅神髓。」翠如則笑Tony是老年版過兒,因拍攝時不斷被取笑有肚腩。兩人穿起古裝去了打木球又去蒲流動酒吧、更走入圖書館搵秘笈,瘋狂又搞笑。


翠如與Tony今次自駕遊覽澳洲各地,除了欣賞美麗景色,Tony更與鯊魚同游、畏高的翠如更挑戰攀石,各自克服心中恐懼。但最令Tony恐懼的卻是由翠如駕車,他笑說:「佢一上車就問我油門、煞車制喺掣喺邊,未試過有人咁問我,其實全世界嘅車都係一樣。」翠如笑說:「因為我每次揸新車,都要確定個油門、煞車掣喺邊先安心,哈哈。」


翠如又指今次旅程是帶着「冇下次」的心態去完成,因為實在不知道下次是何時,Tony則說:「要一齊做節目係難夾嘅,但唔抗拒!」


服裝:Michael Kors(黃翠如)
D'URBAN(洪永城)


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!