掃呢頁CODE去手機

2019年10月20日 星期日

何超雲:何超雲素顏操肌玩拉背 網友神點評 __,何超儀,何超雲,

今日我至弗!賭王三房千金何超雲近年比較低調,大多喺網上晒愛貓,不過呢日超雲就喺網上上載做gym片,片中見佢素顏兼背心上陣,先用機做臂力練習同拉緊背肌, ...


今日我至弗!


賭王三房千金何超雲近年比較低調,大多喺網上晒愛貓,不過呢日超雲就喺網上上載做gym片,片中見佢素顏兼背心上陣,先用機做臂力練習同拉緊背肌,之後再做屈曲動作,見超雲做得似模似樣,做咗咁多樣練習,超雲都話:「完美表達……我好累。」一班網民都叫佢加油,不過有網民就驚佢拉背姿勢做錯:「冇效果兼會傷肩膀旋轉肌!」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!