掃呢頁CODE去手機

2019年10月20日 星期日

楊思琦:C1:楊思琦佗B有功傳獲千萬獎勵 __,楊思琦,

恭喜楊思琦現年41歲的楊思琦日前驚爆再佗B,表示年中已與老公在外地註冊,更有傳她產後將獲老公千萬獎勵。昨日思琦以性感晚裝現身,懷孕的她谷出FCup豐乳 ...


恭喜楊思琦


現年41歲的楊思琦日前驚爆再佗B,表示年中已與老公在外地註冊,更有傳她產後將獲老公千萬獎勵。昨日思琦以性感晚裝現身,懷孕的她谷出F Cup豐乳,但對老公身份依然保密,亦避談對方是否首次結婚,不過坦言囡囡遲些應會改口叫對方做「爸爸」。


與吳帥分手並一直獨力撫養7歲女兒楊卓穎的藝人楊思琦,日前突然驚爆懷有四個月身孕,當時她只自爆年中已於外地註冊結婚,隱瞞老公身份,指他是圈外人,故希望保持低調。同時有指她今次佗B有功,誕B後會獲得老公的千萬獎勵。


自宣布再懷B後,昨午思琦首度出席公開活動,現身ViuTV節目《香港親善小姐》記者會,上圍明顯較之前豐滿,雖然低胸晚裝胸前有薄紗設計,但其F Cup豐胸依然表露無遺,而裙身完全遮肚,在場記者叫思琦輕撫肚皮拍照時,亦遭她婉拒。她受訪時對老公的姓氏、職業保密,只強調是中國人,並繼續以「搵到愛的森林」來形容兩人關係,她說:「最緊要兩人相愛,畀我保護段關係」她透露懷孕已超過3個月,不諱言除非早產,否則會生「鼠B」: 「今次懷孕比上次辛苦,見暈、作嘔都有,同埋覺得好攰。」她自認工作狂,加上與老公經濟獨立,所以會繼續工作。問到老公可會介意她性感?她笑說:「佢開放嘅,冇呢條條文。」


拒談老公是否再婚


談到囡囡卓穎即將成為姐姐,思琦指女兒很開心:「以前佢都有問我會唔會生多個小朋友,佢依家成日攬住我個肚嚟錫,又同BB講:『細BB,我係家姐呀!』(佢改口叫你老公做爸爸定叔叔?)都係叫名,可能遲啲會改口啩!(囡囡同你哋一齊住?)係。」對於腹中BB性別,她表示稍後公布,問會否如上次般到美國誕B,她表示暫未決定。至於會否再追, 她即打趣說:「搞掂呢個先,我年長又中獎,專心搞咗呢個大Project先。」之後她再次強調早前與老公於海外註冊,未決定會否再於香港辦儀式:「我想簡單啲,以前拍劇乜都做過晒。(有影婚紗相?)遲啲再畀大家。(老公第一次結婚?)呢啲唔講喇!(欣賞佢啲乜?)佢對我好好,用心咁愛我,大家一拍即合,都拍咗超過半年拖,大家相處咗一年左右。(佢知你過去?)佢有睇新聞,都係過去嘅事」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!