掃呢頁CODE去手機

2019年10月27日 星期日

關智斌:黑到冇朋友!關智斌新戲缺水爛尾 __,關智斌,

衰嘢一齊嚟!藝人關智斌(Kenny)、白只、顏卓靈(Cherry)合演的電影《任性的你》,於今年8月開鏡,至今已拍了三分一,Kenny在戲中飾演樂隊主 ...


衰嘢一齊嚟!


藝人關智斌(Kenny)、白只、顏卓靈(Cherry)合演的電影《任性的你》,於今年8月開鏡,至今已拍了三分一,Kenny在戲中飾演樂隊主音,為了演好角色狂操彈結他,在戲中他與Cherry有不少感情戲,同片還有白只、陳友、余安安等,原本電影拍得如火如荼,怎料日前出現資金問題,電影突然停工,令一班演員檔期大亂,暫時復拍無期,一班演員的心血隨時付諸流水!


東網就此事向Kenny經理人Mani(霍汶希)求證,她承認電影確實出現問題要押後拍攝,她說:「依家未知幾時會開番,我哋都有睇過拍咗嘅片,Kenny同白只做得好好,埋唔到尾會好可惜!」今年9月,Boy'z原本合體開演唱會,最終因張致恒(Steven)鬧出一腳踏N船醜聞,令演唱會取消,Kenny更一度失望落淚,幸而最後得到經理人公司英皇的努力,他才可以單飛開騷。如今Kenny拍戲又遇上阻礙忽然停工,問到英皇今次會否再次出手打救?Mani說:「如果價錢合理,都會考慮。」


內地發展勁順利


Kenny近年於內地發展,事事順暢,所拍之劇集如《追魚傳奇》、網劇《拜見宮主大人》有極佳成績,在內地人氣爆燈,賺到盆滿缽滿,先後在香港、加拿大置業,然而,最近他在港工作卻變成「黑氣之神」,問到會否覺得在內地發展對自己較有利?Kenny說:「其實返嚟之後,有好多廣告商、片商搵我,雖然演唱會有啲波折,但演出好成功,好多人都鍾意個騷,能夠喺自己喜歡嘅地方發展事業,係好感恩嘅事。」


至於戲中演Kenny媽媽的余安安,相當有心,受訪時表示有幫手為《任》片尋找「白武士」,她說:「基本上我已經拍晒,只欠一日戲就完成,亦收晒片酬,所以對我嚟講冇影響,反而好多演員嘅戲未拍,我個仔(Kenny)今次演得好好、好畀心機。個故事好勵志、好得意,所以我都有幫手問吓朋友有冇興趣投資!(阿媽認真唔話得。)戲中我做阿媽,係個不一樣嘅阿媽,演親我啲仔、女都好靚嘅,我又多個靚仔仔喇!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!