掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

心悒李香琴患腦退化 __,李香琴,

譚倩紅在50年代與李香琴等結義金蘭,組成「九大姐」。
從小愛看粵劇的譚倩紅就算不再拍戲,仍繼續踏台板唱粵曲,紅姨在訪問當天便準備為高山劇場一個戲曲晚會演出。紅姨入行也是緣份,本想拜鄧碧雲為師,但最後由任劍 ...


從小愛看粵劇的譚倩紅就算不再拍戲,仍繼續踏台板唱粵曲,紅姨在訪問當天便準備為高山劇場一個戲曲晚會演出。紅姨入行也是緣份,本想拜鄧碧雲為師,但最後由任劍輝做開山師傅:「嗰時我爸爸開洗衣舖,碧姐就住喺我哋3樓,橫掂我自己咁鍾意學戲,得12、13歲,希望跟到碧姐啦。點知碧姐要去廣州做戲,嗰時係日治時候,所以碧姐唔敢帶我上廣州,咁就將我交咗畀任姐。」

相關新聞:麥皮花膠做早餐養生



九大姐結義金蘭

當年戲行興結義金蘭,紅姨與李香琴及任冰兒等二幫花旦結拜為「九大姐」,紅姨憶述當年因拍戲結緣:「余麗珍間公司拍一套《十二寡婦征西》,好多花旦仔一齊,嗰時個個二十幾歲,好開心。我哋拍完戲就唔見到面,我話不如一個月聚會一次見吓面喇,吹吓水都好啦。」後來大家一個月聚會一次:「約定每個月9號,當時好多記者朋友走嚟影吓相。原本我哋有10個人,後尾紅豆子同林家聲結咗婚後,話冇乜時間出嚟,佢就退出咗。」九個女生、每月9日聚會,因而被記者稱為「九大姐」。

「九大姐」之一的琴姐近年腦退化,紅姨表示偶爾有探望:「去到都唔認得我哋㗎啦,個心好悒,好心悒,一個咁精靈嘅人會忽然間變成咁。」紅姨愛唱粵曲也愛打台灣牌,偶爾會到白雪仙家中開枱:「呢啲可以運動你嘅頭腦囉,一定唔會老人癡呆。」




鍾意就快D Share啦!