掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

張沛樂(Charlotte):自爆膽生毛!張沛樂恨拍鬼片:想演被嚇 __,Charlotte,張沛樂,

張沛樂對鬼片有好大興趣。萬聖節將至,藝人張沛樂(沙律)日前接受香港開電視《娛樂頭條E-newsHeadline》主播馬梓軒邀請勇闖鬼屋,期間沙律分享了 ...


張沛樂對鬼片有好大興趣。


萬聖節將至,藝人張沛樂(沙律)日前接受香港開電視《娛樂頭條E-news Headline》主播馬梓軒邀請勇闖鬼屋,期間沙律分享了一件發生在朋友身上的靈異事件:「我有朋友以前成日組靈探隊,有次去到一間荒廢學校,見到有兩個女仔喺課室裏面玩掌仙,之後有人叫佢哋唔好玩啦,原來因為有攝錄機影到一個紅衣女仔,好似係學生,企咗喺兩個女仔中間,而之後睇番條片係搵唔番個女仔!」


雖然沙律從未遇過靈異事件,但對拍攝驚慄題材的電影深感興趣:「我細細個已經好大膽,亦好鍾意睇恐怖片!我覺得鬼片係最直接令觀眾有反應,所以我好想挑戰拍鬼片,不過我唔想演女鬼,想演被嚇嘅角色多啲!」提到沙律與男友林耀聲拍拖以來感情穩定,她大讚男友有安全感:「因為佢係一個好專一嘅男仔,不過佢都好悶,哈哈!佢唔會同你溝通好多,咁樣有好有唔好」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!