掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

何猷君:超盈囡囡醫院打針 四太證荷葉飯未出得院 __,何猷君,四太,梁安琪,超盈,

何超盈囡囡荷包蛋到醫院打針。賭王何鴻燊四房兒子何猷君與大陸名模奚夢瑤的愛兒何廣燊日前出世,今日約下午一時,何家家傭抱着一名初生嬰兒離開醫院,登上一部早 ...


何超盈囡囡荷包蛋到醫院打針。


賭王何鴻燊四房兒子何猷君與大陸名模奚夢瑤的愛兒何廣燊日前出世,今日約下午一時,何家家傭抱着一名初生嬰兒離開醫院,登上一部早已在醫院門前等候的私家車,而傳媒上前拍攝時,家傭立即抱緊BB,又用手遮住BB,而四房家的老家傭全程陪住,上車後亦幫手遮住BB面,記者可見BB食住奶嘴。問到奚夢瑤與B仔是否今日出院?家傭回應說:「唔係!唔係!」之後關上車門離開。


四太梁安琪其後接受東網電話訪問時,否認今日老家傭珍姐手抱的BB為孫仔何廣燊,而是帶何超盈囡囡「荷包蛋」到醫院打針。至於問到孫仔幾時出院?她說:「冇咁快,屋企裝修仲未搞掂。(去你屋企住先?) 唔好太麻煩,暫時未有咁快出院,出院會再話畀大家知。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!