掃呢頁CODE去手機

2019年10月26日 星期六

阮兆祥:唱到激情唔准喊 阮兆祥組新草蜢掀高潮 __,草蜢,阮兆祥,

阮兆祥唱到激情時,歌迷大叫「唔好喊」,祥仔還被邀組新草蜢。於旺角麥花舉行首場個唱的阮兆祥(祥仔),換上白馬王子Look唱出《Today》,而其中一位木 ...


阮兆祥唱到激情時,歌迷大叫「唔好喊」,祥仔還被邀組新草蜢。


於旺角麥花舉行首場個唱的阮兆祥(祥仔),換上白馬王子Look唱出《Today》,而其中一位木結他手正是林曉峰的二仔林熙。其後祥仔將個人電台節目擺上舞台,表示最喜歡在節目中設點唱環節,呼籲Fans透過WhatsApp點唱,然後獻唱了《最愛是誰》和《歡樂今宵》,這是送給認識了逾三十年的紅顏知己梅小惠的。


祥仔憶述於1992年開始拍戲,《沖天小子》是他的處男作,跟蔡一智、蔡一傑、蘇志威wonderful及張智霖合演,令他有無限回憶,繼而唱出其主題曲《三分鐘放縱》。唱畢祥仔High爆即興邀請台下的蔡一傑及蔡一智上台合唱,全場掌聲如雷!


蔡一傑甫上台即給祥仔送上肉嘴,而蔡一智就搞笑話:「早知係咁,就唔要蘇志威!我依家宣布2019年新草蜢。」祥仔接話:「有蔡一傑嘅草蜢就係Wonderful!」令蔡一傑不禁笑說:「我唔做演唱會,都嚟睇你演唱會,我取消咗個演唱會,你幾大面呀!」然後「新草蜢」合體Encore《三分鐘放縱》,三子超Hyper邊唱邊走勻成個舞台,台下Fans都企晒起身落力尖叫,掀起全晚高潮!


去到個唱尾聲,祥仔分別唱出《皆大歡喜》及《講不出聲》向薛家燕及李司棋致敬。唱畢《二把》,祥仔不禁落淚,有Fans即大叫「唔好喊」,重拾心情的祥仔之後送上《My way》,最後以《月兒彎彎》作結。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!