掃呢頁CODE去手機

2019年12月7日 星期六

周柏豪:加入炫女行業!周柏豪爆囡囡有第一個朋友 __,周柏豪,

咁快有第一個朋友?藝人周柏豪日前秘密做老竇,尋日佢就到醫院接妻女回家,終於加入炫女狂魔行業!佢喺社交網上載一張相,透露囡囡有第一個朋友,就係隻貓公仔喇 ...




咁快有第一個朋友?


藝人周柏豪日前秘密做老竇,尋日佢就到醫院接妻女回家,終於加入炫女狂魔行業!佢喺社交網上載一張相,透露囡囡有第一個朋友,就係隻貓公仔喇!柏豪留言:「我們回到家了。」原來隻公仔係佢設計嘅吉祥物CATXMAN:「我的女兒,我家小公主的第一個朋友就是CATXMAN喵星俠!」


而柏豪亦不忘宣傳主演劇集《多功能老婆》,晒出一段代入劇中角色「榮浩田」喺海邊吹樂器嘅片段,並留言:「浩田自小就從單親家庭長大,跟媽媽的事不太記得起,只記得《小太陽》這首歌是媽媽最喜歡聽的歌,每次想起媽媽,我就會來這裏,吹起這首歌,感覺媽媽就跟我一起。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!