掃呢頁CODE去手機

2019年12月7日 星期六

余香凝:余香凝唔認拜金 搵對象唔睇家境 __,余香凝,

余香凝欣賞馬浚偉處事果斷!現年26歲的余香凝近日於馬浚偉首次執導的電影《生前約死後》飾演其心理醫生,繼而二人成為情侶,早前她接受電台訪問,她說未接觸馬 ...




余香凝欣賞馬浚偉處事果斷!


現年26歲的余香凝近日於馬浚偉首次執導的電影《生前約死後》飾演其心理醫生,繼而二人成為情侶,早前她接受電台訪問,她說未接觸馬浚偉前,以為他不夠硬淨:「因為看佢啲劇長大,總覺像書生或柔弱嘅皇帝。因為電影導演要駕馭好多人,合作過後先發覺佢其實好果斷,好知道自己要乜,經常一Take收貨。片場中,佢都有發脾氣爆粗的時候,但不會對演員,冇向我發惡,因為攝製隊多新人,佢都會發忟,脾氣係因為現場太急太趕,我哋Budget有限唔可以OT,急得滯就會惡,因為攝製隊都跟開佢,好熟悉佢個性,係大家一齊成長。」


試鏡《M CLUB》失敗


余香凝指戲中角色跟她很不同,自言若不開心,會跟身邊最信任的朋友傾訴,但戲中的角色經常收收埋埋,故為了更投入,她笑言:「我做呢個角色時,都有個辛苦位,就係嗰排變咗唔同朋友講咁多嘢。」她自爆曾試鏡《M CLUB》失敗的經歷,自認當時準備不足,即使背熟對白,但臨場過分緊張令試鏡失敗,後來報讀演藝學院的短期課程,成功撇甩「驚青」,令她之後爭取到不少演戲機會。


擔心負面新聞影響電影票房


不過,2017年成績突飛猛進被指有望上位,唯去年六月爆出與前男友陳家樂結束四年情後,備受千夫所指,余香凝坦言當時有兩部電影上映,最擔心事件影響其中一部《非同凡響》,她說:「因為《逆流大叔》有吳鎮宇、有燦哥(潘燦良)等大哥撐住,但《非》多新演員,我好擔心自己會影響呢部咁有意義嘅電影,我曾經打電話畀導演歐文傑首歉,導演叫我唔使擔心,佢話每部電影都有自己嘅命,電影票房畀想像中好,每次我都好努力去謝票,希望用口碑一場一場打番嚟。(處理感情事唔好,分手冇早公布?)呢行唔到我哋控制,明白嘅就會明,件事發生咗,希望大家繼續望前。(低落咗兩三個月?)遇到任何唔開心,要畀自己回氣,唔可以死頂,一定要休息畀自己Ready再重新出發,其實之後《逆》都好應景,扒到攰,由得船逆流飄。」


她說事件後,朋友的每句說話都好窩心,平日朋友不會講好愛你,會覺得好肉麻,但當遇上困難時,朋友不吝嗇的表達,她深深感受到支持,會記在心中:「令我以後對人,唔會有事先講出關心,要愛得及時。」現時單身的她,理想對象希望找一個幽默、工作認真、又能和她分擔心事的另一半,與對方的家境無關,對曾被指拜金,她說:「當然唔開心,如果我拜金,都唔需要辛苦工作!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!