掃呢頁CODE去手機

2019年12月9日 星期一

孫燕姿:孫燕姿晒衝浪英姿 網民錯重點𥄫下身 __,孫燕姿,

身形係Fit!歌仔都有得唱「朋友~我當你一世朋友」,能夠搵到同你志同道合嘅朋友,仲要可以保持聯絡,真係非常難得!今年41歲嘅新加坡天后孫燕姿,呢日喺社 ...




身形係Fit!


歌仔都有得唱「朋友~我當你一世朋友」,能夠搵到同你志同道合嘅朋友,仲要可以保持聯絡,真係非常難得!


今年41歲嘅新加坡天后孫燕姿,呢日喺社交網透露同成班好姊妹去旅行,除咗少不免食美食之外,大家仲齊齊去玩Wakesurf,真係估唔到平時斯斯文文嘅佢,原來都有咁好動嘅一面,玩到攰就同朋友坐喺沙灘抖抖,期間露出修長白滑美腿令人眼前一亮。另一張,孫燕姿大展身手展示精湛衝浪技巧,唔少網民錯重點放咗喺佢嘅蜜桃臀上,佢雙腳大開屁股向下蹲保持平衡,完美曲線一覽無遺。唔少網民仲留言讚佢身材Fit到爆!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!