掃呢頁CODE去手機

2020年1月16日 星期四

洪永城:洪永城多次加摸錫戲?朱晨麗狂爆料鬧不和 __,朱晨麗,洪永城,

朱晨麗曾公開多次話洪永城擅自加戲!藝人洪永城(Tony)於無綫發展順暢,不過是非卻不斷,有指他拍劇時會自行加添跟女拍檔親熱的戲份,令不少女藝人聞「城」 ...




朱晨麗曾公開多次話洪永城擅自加戲!


藝人洪永城(Tony)於無綫發展順暢,不過是非卻不斷,有指他拍劇時會自行加添跟女拍檔親熱的戲份,令不少女藝人聞「城」色變。而跟洪永城於《多功能老婆》演夫妻的朱晨麗,早前便呻爆拍該片時對方自行加摸錫戲,兼且次次都毫無預告,令她「嬲嬲豬」:「有一次突然錫落嚟,我都唔知點反應,如果唔係Roll緊機,我實推開佢。」另一次則自行加摸戲,朱朱直言拍戲時樣子好似好Enjoy,但心裏則在想:「摸夠未?!」


朱朱爆料不止一次,早前她與洪永城出席電台節目,亦兜口兜面指為跟對方拍一場咀戲擔心了很久,表示:「拍嗰時我擔心佢咀太耐,驚佢伸脷,怕佢情不自禁,你知佢幾大膽所以拍之前我有同監製陳寶華同佢三個有商量,咁寶華姐就下令洪永城,要點到即止囉!」當時Tony即時臉紅,並謂:「冇乜澄清,呢啲叫怕愈描愈黑。」


雖然表面好似冇乜嘢,但有指其實洪永城嬲到爆,更周圍跟人說朱晨麗「大嘴巴」令他形象受損,兩人關係跌至冰點!對於種種傳聞,洪泳城不想事件繼續發酵,只表示不作回應。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!