掃呢頁CODE去手機

2020年1月16日 星期四

命格有機會生女 黎諾懿兩個夠晒數望今年如願 __,黎諾懿,

黎諾懿想生多個小朋友陪兒子,總之兩個夠晒數。
命格有機會生女黎諾懿兩個夠晒數望今年如願黎諾懿想生多個小朋友陪兒子,總之兩個夠晒數。黎諾懿笑謂主持《天天開運王》節目大賺,以前要給錢批命,今次可近距離 ...




命格有機會生女 黎諾懿兩個夠晒數望今年如願

黎諾懿想生多個小朋友陪兒子,總之兩個夠晒數。

黎諾懿笑謂主持《天天開運王》節目大賺,以前要給錢批命,今次可近距離接觸3位師傅,想知甚麼只要請他們吃飯便可以。是否有望成功追生女?他指師傅說得好保守,只說他的命格有機會生女,但沒透露第幾胎是女,他說兩個夠晒數,會生多個小朋友陪兒子,希望今年生性一點。

諾懿透露春節不會出埠,因之前泰國重創,兒子細菌入腸在泰國又痾又嘔,加上老婆食蝦後食物中毒又痾嘔,他要照顧兩個病人十分辛苦。最近他搞網上賀年糕點生意,推出1600盒慈善糕點早已被訂購,他說不知道內地春運1個月前已開始,因此在內地訂製的紙袋無法如期運到,多得朋友幫手將紙袋運抵港。

黎諾懿
黎諾懿
黃祥興

黃祥興


黎諾懿、薛家燕、黃祥興

黎諾懿、薛家燕、黃祥興



鍾意就快D Share啦!