掃呢頁CODE去手機

2020年1月2日 星期四

【頭條獨家】唔怕死碌落山 譚俊彥瞞住家人拍劇玩命 __,譚俊彥,

Shaun親自碌落山,好賣命。
【頭條獨家】唔怕死碌落山譚俊彥瞞住家人拍劇玩命Shaun親自碌落山,好賣命。39歲譚俊彥(Shaun)繼兩年幾前拍《特技人》親身上陣拍飛車、爆破、碌落 ...




唔怕死碌落山譚俊彥瞞住家人拍劇玩命Shaun親自碌落山,好賣命。39歲譚俊彥(Shaun)繼兩年幾前拍《特技人》親身上陣拍飛車、爆破、碌落 ...




【頭條獨家】唔怕死碌落山 譚俊彥瞞住家人拍劇玩命



Shaun親自碌落山,好賣命。

39歲譚俊彥(Shaun)繼兩年幾前拍《特技人》親身上陣拍飛車、爆破、碌落山等驚險場面後,喺王心慰監製的TVB新劇《失憶24小時》中再度玩命!本報記者日前直擊Shaun喺大帽山山頂拍一個大結局重要場口,見他唔用替身,滾落20-30呎高的山坡5至6次,因為斜度十足,拍得觸目驚心,在場劇組都戰戰兢兢,唔敢鬆懈。譚俊彥否認賣命係為咗搏台慶獎,強調趁後生,做到就做,笑言搵食艱難。 採訪:方騫平、李權威

安仔只係補拍坐山坡嘅文戲,由替身代勞。
安仔只係補拍坐山坡嘅文戲,由替身代勞。
現場山坡陡峭,安仔都要拉住條安全繩上落。

現場山坡陡峭,安仔都要拉住條安全繩上落。

當日譚俊彥和郭晉安同場,劇情講兩人都一齊碌落山坡,但及時抓住棵樹,大難不死。雖然有晒替身stand by,但Shaun為求逼真堅持落手落腳做,反觀安仔腳部有傷患,不宜親身上陣,只係坐喺斜坡度補文戲。現場山坡陡峭,要拉住條安全繩上落,而且係泥地,沙石又多,碌落山容易刮傷,不過,Shaun墊好私伙pad兼度好位後,一鼓作氣話碌就碌,拍得相當精彩,但拍第一Take時曾失手,腳部撞向樹幹擦損及撞瘀晒,痛到全日都跛跛吓。他坦承真係有啲危險嘅,連特技人都叫他唔好自己拍,不過,相信有好嘅保護裝備會幫到手,同埋有經驗就ok嘅,「拍前我瞞住老婆同老竇(狄龍),爸爸一定唔贊成,係我『牛精』要堅持,呢啲唔係叫搏命,係叫專業,可能細個拍電影時都係咁做。好多人話拍TVB劇唔使咁認真,我覺得又唔係嘅,其實作為演員好難避免拍呢啲鏡頭,好似《包青天》、《特技人》都有危險動作,我覺得做到咪做囉,再老啲就做唔到㗎不過,個特技人都話叫我畀口飯佢食,叫我唔好自己嚟,所以我都係揀咗其中一個比較重要啲鏡頭,要捉住棵樹,見到個樣嘅鏡頭嚟碌。拍完晒我先夠膽畀老婆知,仍然俾佢鬧咗好耐。」

同朱晨麗拍《特技人》時都有好多爆破場面。

同朱晨麗拍《特技人》時都有好多爆破場面。
開工期間老婆Sweet爆嚟探班。

開工期間老婆Sweet爆嚟探班。

視帝睇好馬國明

問到咁搏係咪想攞視帝時?他即耍手否認說:「我呢啲小朋友關我鬼事咩?心中視帝偏向係馬國明,輪都未輪到我啦。我入咗TVB 5年,其他人都咁多年,攞獎點都要講小小對公司付出同資歷嘅。我唔係諗攞獎,反而係同一個新監製合作,佢搵我做呢個角色,畀到我好多發揮,我會盡量去做好。」

譚俊彥屋企雖然有大有細,但拍戲一啲都唔鍚身。

譚俊彥屋企雖然有大有細,但拍戲一啲都唔鍚身。
譚俊彥一對寶貝子女超萌。

譚俊彥一對寶貝子女超萌。

鍾意就快D Share啦!