掃呢頁CODE去手機

2020年3月10日 星期二

麥明詩:想翻兜做星?麥明詩自爆做打工仔收入大減 #麥明詩

麥明詩講咩都咁惹火!十優港姐麥明詩早前放棄包薪藝員合約,到台灣發展律師事業,原本佢打算返香港,同陸浩明同馮盈盈主持第500集《#後生仔傾吓偈》,但因為 ...




麥明詩講咩都咁惹火!


十優港姐麥明詩早前放棄包薪藝員合約,到台灣發展律師事業,原本佢打算返香港,同陸浩明同馮盈盈主持第500集《#後生仔傾吓偈》,但因為疫情問題,所以要改Video Call「隔空」主持。


七點起身準時返工


喺節目當中,麥明詩透露現時轉行後收入大減,仲要每日七點起身準時返工:「依家收入係有大幅下降,去到呢份工先更明白咩叫為興趣同熱誠去做。同埋我依家好明白打工仔嘅辛苦,每日都要7點幾起身,雖然有時拍劇都要早起身,但依家係日以繼夜唔會完。」


好珍惜呢份工作


藝人轉行做普通打工仔,實在唔容易,仲要自爆收入大減,梗係引起唔少網友關注,麥明詩喺社交網發文,澄清只係表達番作為打工仔嘅感受,並強調好珍惜呢份工作,所以希望大家唔好曲解佢嘅意思:「其實我只不過好似一般打工仔吹水咁,同人傾偈會呻吓OT到1點辛苦,朝早起身返工對住電腦十幾個鐘好攰,想表達嘅係我依家對大家打工仔嘅辛勞感同身受,但心底裏我係非常珍惜呢份工同埋不斷繼續學習嘅機會,亦喜歡自力更生嘅感覺,當初亦係因為咁嘅原因才作出呢個決定,所以我一定會繼續努力工作和學習,去成為一個讓我自豪的自己!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!