掃呢頁CODE去手機

2020年3月10日 星期二

湯洛雯:湯洛雯「正式」登女一 蕭正楠做濟公抗疫 #湯洛雯 #蕭正楠

大家期唔期待呢套劇呢?無綫花旦買少見少,胡定欣、田蕊妮等相繼離巢,無綫不得不再提升多些一線花旦,之前高海寧、張曦雯、蔡思貝等都已登上「女一」位置,而近 ...




大家期唔期待呢套劇呢?


無綫花旦買少見少,胡定欣、田蕊妮等相繼離巢,無綫不得不再提升多些一線花旦,之前高海寧、張曦雯、蔡思貝等都已登上「女一」位置,而近排愈戰愈勇、於《法證先鋒IV》中臨危受命頂替黃心穎的湯洛雯,演出相當不俗,表現獲同事、觀眾激讚,有見及此,無綫再推她一把,於三月中開拍的古裝劇集《一笑渡凡間》中,正式給湯洛雯坐正做女一!而蕭正楠將會在劇中飾演濟公,過往電影、電視劇都有不少人飾演過濟公角色,如陳浩民、梁榮忠、周星馳等等,各有各精彩,故今次無綫都會加入新元素。


湯洛雯接受東網訪問時坦言對此劇相當重視,她謂:「其實今次真係第一次正式做女主角,所以好緊張,不過公司都好好,劇本都差唔多出晒,依家自己好勤力咁做功課,而今次角色同以前都好唔同,以前我都係做啲開心,樂觀啲嘅女仔,而今次係做一個鐵面捕快,同平時自己做嘅好唔同,同埋呢套劇我都好鍾意,當中有啲查案同感情線,而且濟公係一個好經典故事,我好鍾意拍呢啲,我亦好鍾意拍古裝,一來好多人話我襯古裝,自己都覺得好啱古裝造型,依家自己都會為角色操fit啲,因為劇內都有好多動作場口。」她亦為了令身手靈活啲,去學JAZZ、K-POP舞,她說:「希望擺到一些靚啲嘅動作,希望今次演出可以COOL啲,笑少啲,改變一吓過往嘅形象。」


而蕭正楠對於可以飾演濟公感到十分開心,希望自己的版本可以帶給大家歡樂,他謂:「同埋濟公最叻就係正能量同埋醫病,希望拍呢部劇嘅時間香港嘅疫情有所好轉,希望香港唔會再有肺炎。」而阿蕭亦曾於《翻生武林》中與湯洛雯合作過,他說:「佢係一個唔差嘅對手,佢都有自己一套嘅幽默感,希望拍呢套喜劇可以更有火花。」


此劇還有沈震軒,日前他更為角色做倒膜,不過他大賣關子:「我只可以講係一個驚喜同好考演技嘅角色,呢個角色係好好玩。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!