掃呢頁CODE去手機

2020年6月13日 星期六

【停工14個月】許志安後日復工 上ViuTV《Chill Club》做嘉賓 #Viu #ViuTV #安仔 #許志安

【新增內容】「安心事件」不經不覺已經一年有多,事件主角之一的馬國明今日凌晨於IG大方承認與大台花旦湯洛雯相戀,至於「領銜主演」的人夫許志安亦已停工14 ...






【新增內容】

「安心事件」不經不覺已經一年有多,事件主角之一的馬國明今日凌晨於IG大方承認與大台花旦湯洛雯相戀,至於「領銜主演」的人夫許志安亦已停工14個月,最近有消息指他有意於ViuTV節目秘密出山試水溫。據《蘋果》今日收到可靠消息,安仔確定將於後日(即6月15日)復工,在九龍灣國際展貿中心ViuTV一號錄影廠為「寶麗金50周年Chill Club」做嘉賓唱歌。

去年姦情被揭,許志安於記招聲淚俱下表示:「我係一個壞咗嘅人,期望大家可以畀時間我搵番自己。」今日有報道指,安仔於這一年內有咁低調得咁低調,連朋友間的飯局亦絕少現身。陷入低潮的安仔未有被朋友離棄,身邊朋友不斷游說他盡快復工,不要放棄歌唱事業,據報道指其好友Joey Tang(鄧建明)參與演出《Chill Club》的時候,認為這類型音樂節目很適合安仔,所以出盡辦法替他找一個好機會,再現幕前。

獲老婆Sammi(鄭秀文)的原諒及支持的安仔其實早於上年已獲Joey Tang邀請擔任其演唱會嘉賓,當時安仔表示會考慮一下,不過最後也沒有應承,事關他覺得自己還未準備好。今次老友再次力邀,加上老婆Sammi的鼓勵,安仔如果今次試水溫成功,便會與其他兄弟為梁漢文10月的紅館個唱當嘉賓,再踏紅館。

安仔戰友黃柏高(Paco)今日接受《蘋果》電話訪問表示:「之前係傾過,係咪上節目,了解下先,因為我呢段時間冇處理咁多嘢。」安仔跟太陽娛樂還有合約嗎?Paco表示:「仲有一段時間,因為疫情停晒所有嘢,活動停晒,合約喺合理下友好順延。」問到安仔現時情況,Paco說:「佢ok,好熱心做教會嘢,又幫手派口罩。」是否已ready復工?Paco說:「而家個個都冇工作,等疫情過咗先。」至於Joey Tang則說:「冇呀,我係去年我演唱會,我就試吓邀請佢嚟,但佢話未ready。」而《Chill Club》監製葉子文就守口如瓶說:「我都未知道呀,未收到消息。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新



許志安復出,撞正「湯馬戀」認愛。(互聯網圖片)


人夫許志安去年被爆跟黃心穎車廂偷食。(資料圖片)


許志安去年在偷食事件曝光後,開記者會鞠躬致歉。(資料圖片)


許志安跟黃心穎被爆偷食後全面停工。(互聯網圖片)


Sammi原諒安仔後,二人於去年歐遊散心。(資料圖片)


傳鄧建明(右)為安仔復出穿針引線。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!