掃呢頁CODE去手機

2020年6月13日 星期六

【喜歡呢份工】敖嘉年捱過訓練班人工低日子 勉勵後輩諗方法維生 #敖嘉年

攝影:羅慧敏敖嘉年今天於新城接受好友啤梨(葉文輝)的電台訪問,順道跟啤梨敍舊,嘉年也是電台出身,他直言也很懷念做電台的日子,若現在有機會,他也希望可以 ...




攝影:羅慧敏


敖嘉年今天於新城接受好友啤梨(葉文輝)的電台訪問,順道跟啤梨敍舊,嘉年也是電台出身,他直言也很懷念做電台的日子,若現在有機會,他也希望可以開咪當主持,做一些遊戲節目,帶歡樂給聽眾。

提到無綫藝人陳家良,雖然入行8年,但近兩年不停減騷,只靠不到3千元的底薪,實在難以為生,本月約滿後將離巢。嘉年表示不認識對方,他說:「3千蚊捱咗好耐?我當年入去都OK㗎,都過萬㗎,我年年都爆騷,同埋當時同新城一齊做,有廣告錄,所以當時唔錯,對於我嚟講唔係好大嘅問題。」

嘉年回想起當年入行時,也曾經有過要捱的日子,他感慨說:「我明白嘅,讀訓練班實習緊人工可能會少啲,但係每一行都要捱嘅,自己去想辦法去維生,我都試過㗎,少工作嘅時候會喺eBay賣啲有關魚嘅用品,一拍劇或多嘢做就兼顧唔到,要專注拍劇,所以係有方法嘅。睇吓自己喜唔喜歡嗰份工作,係好緊要,你唔喜歡又低人工,咁好難做,一係好厭惡份工,一係好低人工,但係你好喜歡嘅工作,可以搵其他方式去生存。我諗唔止呢一位後輩嘅,好多行內嘅舞台劇、電影同好多幕前,都面對緊呢個問題,所以大家都盡量想辦法啦。」

採訪、攝影:羅慧敏

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新


鍾意就快D Share啦!