掃呢頁CODE去手機

2020年6月20日 星期六

父親節2020:楊怡呷晒醋 羅仲謙享受幫囡囡換片唔覺臭 #楊怡 #羅仲謙

啲父愛爆晒出嚟!藝人羅仲謙(謙仔)與楊怡(阿怡)的愛女「小珍珠」出世兩個多月,這個父親節對謙仔來說可謂別具意義。談到與愛女的相處點滴,謙仔坦言對對方有 ...




啲父愛爆晒出嚟!


藝人羅仲謙(謙仔)與楊怡(阿怡)的愛女「小珍珠」出世兩個多月,這個父親節對謙仔來說可謂別具意義。談到與愛女的相處點滴,謙仔坦言對對方有所虧欠:「佢出世開始,我就忙拍劇嘞,近日仲開始認人添。BB身體反應最誠實,近日我返屋企想抱吓佢,佢望住我幾秒就喊晒!」話雖如此,謙仔放工後即使再累,返家後仍落手落腳負責餵奶及換片,身為「寵女狂」的他更自爆:「即使再污糟、啲便便再臭,我都完全唔覺得有問題,仲好享受,有時老婆都會呷醋,話我淨係緊張個女。」


「小珍珠」長相終於曝光,可謂集齊父母優點﹗擁有大眼睛及長長睫毛,驟眼看似足「Q版謙仔」,且已開始「發聲」表達自己的心情,謙仔透露:「最心痛係有次帶佢去打預防針,一拮落去佢就狂喊,聽到已經好心痛。」談到對「小珍珠」的寄望,謙仔坦言:「為人父母都好簡單,只想佢健康同快樂,其他嘢真係唔重要。」


而這個父親節因為要開工關係,謙仔選擇明日休息,提早在家舉行大食會,與囡囡歡度「第一個父親節」﹕「會叫埋我爸爸,幾個屋企人簡簡單單慶祝。其實有時間囡囡玩吓,我已經覺得心滿意足嘞。」由於新冠肺炎肆虐關係,羅家未有為「小珍珠」慶祝滿月,近日疫情逐漸緩和,謙仔及阿怡有意為愛女舉行百日宴,屆時讓寶貝正式「登場」,與一眾長輩打招呼。


據悉,「小珍珠」相當「旺父」,謙仔於疫情影響下仍劇接劇。當完成《陀槍師姐2020》拍攝後,他稍作休息便再投入另一新劇《兒童醫院》(暫名)演出,與鍾嘉欣、鄭嘉穎等「鬥戲」,而《陀》劇更被安排以今年台慶重頭劇推出,換句話說謙仔屆時有機會衝擊視帝寶座,踏上事業另一個里程碑。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!